Ga naar inhoud

Hij knaagt aan ALLES

Gondolin
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denken jullie dat dit een goede is? Die verkopen ze per 8 stukken.

Dan is de langste kant 2.20, de twee korte kanten ieder 1.20 en de laatste kant 1.80 -

[ATTACH=CONFIG]71214[/ATTACH]

Hoe kom je op die getallen? Ik heb deze ren (hij lijkt er in ieder geval op) als "ziekenboeg" van zooplus (ren outback voor kleindieren) en 1 paneel is geloof ik 62 cm, dan zouden de korte kanten 62 cm (1 paneel) zijn en de lange kant (3panelen) 186, maar het is een fijne ren verder, heel makkelijk en stevig ik heb die van 90cm hoog en nog geen ontsnappingspogingen tot op heden, maar ja de nijnen zijn ziek als ze daar in gaan bij mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijntjes zijn uiteindelijk ook naar buiten verbannen nadat ze de zoveelste dingen weer kapot hadden gemaakt, Noa is nogal snel verveeld en met een berg speeltjes, dozen, wc rolletjes, takjes noem maar op vind hij het stiekem veel leuker om ergens anders op te knagen of stiekem naar binnen te sluipen, als je maar beweegt roept of keer in je handen klapt rent die kei hard weg, soms zie je hem ook ergens na toe sluipen en na je kijken soms denk ik dat die het stiekem gewoon leuk vind, ook een vorm van aandacht :P

Wat bij mij wel hielp was met de plantenspuit, maar in de zomer vond die sukkel het alleen maar lekker en ging die binkies doen.. Zou of een stuk afzetten waar die mag zitten met een ren of een kamer echt konijnen proef maken. Succes met de konijnenstreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.20 is gewoon de ene muur waar de ren "tegenaan" komt te staan. De korte kanten zijn dan twee panelen lang (1.20, of ja, 1.24 inderdaad), en de laatste kant inderdaad 1.86.

Ik heb nu die van hoogte 0.76 besteld, we zullen zien!

Oh je gaat hem los maken das ook een idee ja, dan snap ik je getallen nu ook, ben benieuwd, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een konijntje die ik als jonkie binnen had; in mijn kamer.

Misty knaagde aan de kabels. Ik heb haar telkens een klein tikje op haar neusje gegeven (heel zacht).

Nu staat ze buiten met haar vriendje. Ze knaagt veel minder en ik heb haar ook een takje gegeven (afgeknipt van zo'n knobbel boom) en daar knabbelen ze regelmatig aan.

Misty en Blacky:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 8 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .