Ga naar inhoud

Scheve kop


pientje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Knutsel voelt zich steeds wat beter, tenminste als ik hem zo beoordeel lijkt het daar in ieder geval wel op!

Hij loopt weer vrolijk door de tuin, soms valt hij dan nog wel om, ziet er zielig uit dan, maar hij 'werpt' zichzelf dan weer snel overeind en loopt weer verder, met een nog flink scheve kop weliswaar....

Hij gaat nog niet op zijn achterpoten rechtstaan, ook springt hij niet.

Vanochtend heb ik heel zijn hok gerenoveerd. Dit wordt nu een bungalow, want voorlopig zie ik hem nog niet naar de tweede verdieping springen.

En de poten haal ik maar weg, zodat het iets lager komt te staan. Dan denk ik dat het hem wel lukt om daar weer zelf in en uit te gaan.

Hij heeft alleen nog steeds last van plakpoep en ik verdenk toch de medicijntjes ervan.

Het lukt hem niet goed om dit schoon/weg te wassen, doordat hij nog niet goed in evenwicht is denk ik.

Ik denk niet dat ik nog bloed laat prikken, dat zorgt alleen maar voor stress en hij voelt zich nu toch beter, dat zou alleen voor mezelf zijn vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, steeds beter nu!

Knutsel loopt iedere dag veel buiten, vanavond kon ik hem voor het eerst niet te pakken krijgen, zo snel was hij weer! Dus dat is een heel goed teken!

Zijn kopje lijkt toch ook wat minder scheef te staan, staat weliswaar nog flink scheef, maar minder, vooral als hij actief bezig is.

Hij loopt ook echt snel heen en weer in de tuin, valt minder vaak om. Springt echter nog niet en gaat ook nog niet op zijn achterpootjes staan.

Plakpoep is minder, maar ik heb hem ook gewassen vorige week en nu blijft hij ook weer schoon. Zindelijkheid is wat terug, was al een week geleden, het lukt hem alleen niet om op het plashoekje te gaan zitten.

Maar, alleen maar positieve berichten dus! Ik ben blij en ik heb er een goed gevoel over, een tijdje dacht ik, hier doe ik geen goed aan, maar nu ik toch heb doorgezet, ondanks vele negatieve berichten en adviezen heb ik toch nog mijn trouwe konijntje hier die ik weer zie genieten van alles. En dit alles pas na een behandeling van 4 weken! 3 weken geen vooruitgang gezien en pas daarna ging het langzaam beropwaarts, maar het is absoluut de moeite waard! Lekker puh aan iedereen die me adviseerde Knutsel een spuitje te laten geven, ik ben blij dat ik niet naar al die mensen heb geluisterd! En voor iedereen hier, dankjulliewel voor het lezen en adviseren!

Het is fijn als je hier begrip kunt vinden en een goede raad wanneer je deze nodig hebt!

Ik zal, zoals beloofd nog een foto van Knutsel sturen, al is het nu al in een veel betere conditie als voorheen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .