mammafelina Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ik ben voor Snuf op zoek naar een nieuw hok voor buiten.Mijn budget is maximal 110 euro.Maar wat is nu een goed hok voor deze prijs? Het liefste wil ik een dubbel hok, met nachthok boven en ren onder.Zelf heb ik hier nog een losse ren die daar dan weer aan vast kan.Kunnen jullie mij misschien helpen? Tips voor hokken en de site waar ik hem kan kopen?Groetjes,Marjolein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geitje Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Goed op marktplaats kijken. wij hadden daar ook een hok voor 15 euro inclusief heel veel konijnen toebehoren. de nieuwprijs was bijna 500 euro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ben al een beetje op marktplaats aan het kijken. Zie daar tot nu toe nog niet veel bijzonders hier in de buurt.Alles wat ik wel zie is nog best behoorlijk prijzig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 en vies ik vind de hokken echt niet netjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbely Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Vind dit niet echt een onderwerp om met "Help" te beginnen. Ietwat overdreven vind je niet?:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
080509 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Waarom maak je niet zelf een hok? Mijn vriend heeft voor 20 euro een binnenhok gemaakt met twee verdiepingen erin, gewoon van houten planken. En mijn konijnen zijn gelukkiger dan ooit! Die hokken uit winkels zijn erg duur en vaak niet eens groot genoeg. Kan je vader of iemand die handig is niet een leuk hok voor je maken? Teken is een ontwerp en post het hier. Waarschijnlijk krijg je dan een hoop leuke ideeën van ons bunnybunchers . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diana1970 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Lijkt mij ook een goed plan, kan je zelf het materiaal uitzoeken en dat staat vaak langer dan de kant en klaar gekochte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gabber Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 http://link.marktplaats.nl/709390443Erg leuk hokje bij je in de buurt. Mooie dichte ren eraan en je hebt een super hok. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2013 Dat is inderdaad een mooi hokje! Ik ben alleen zo´n vreselijke twijfelkont. is een ren met zo´n hokje wel goed genoeg, of moet ik toch voor een echt konijnenhok gaan???http://link.marktplaats.nl/709390443Erg leuk hokje bij je in de buurt. Mooie dichte ren eraan en je hebt een super hok. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2013 Vind dit niet echt een onderwerp om met "Help" te beginnen. Ietwat overdreven vind je niet?:yes:Ik vind eigenlijk van niet. Mijn nijn zit nu noodgedwongen in de schuur in een binnenhok, omdat zijn hok total niet waterdicht bleek te zijn van de week. Nu gaat mijn man straks een plexi glas plaatje voor de tralies zetten en samen met een stuk plastic over het dak hoop ik dat mijn nijn weer even droog kan zitten. Er moet dus eigenlijk gewoon op korte termijn een nieuw hok komen. Hier helaas niet iemand die voor mij zo'n ding in elkaar kan zetten, dus moet toch op zoek naar een hok in dieren winkel. vandaar de vraag of iemand een kwalitatief redelijk goed hok weet voor die prijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gabber Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Dat is inderdaad een mooi hokje! Ik ben alleen zo´n vreselijke twijfelkont. is een ren met zo´n hokje wel goed genoeg, of moet ik toch voor een echt konijnenhok gaan???Ik zien nu dat het MDF is en dat kan niet voor buiten. Je kan een hondenhok, kippenhok kinderspeelhuisje of wat dan ook gebruiken. Ikzelf vind de ren belangrijker dan het hok, al moet die natuurlijk wel water en tocht dicht zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caatje1988 Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Op zooplus heb je ook van die kleine schuilhokjes voor iets van 50 euro dacht ik uit me hoofd.Als je ren groot genoeg is kan dat ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geitje Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 en vies ik vind de hokken echt niet netjesDat valt wel mee hoor, gewoon elke dag even kijken en op een dag zie je het juiste hok er tussen staan voor de juiste prijs. Misschien moet je er dan even de tuinslang doorheen halen, maar dat is toch niet zo erg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2013 Mijn vriend heeft gistermiddag op zijn werk een paar platen beton plex gekregen. Hij gaat daar nu zelf een hok van maken.Het hok wordt dan ongeveer 1,25m lang en 75cm diep (binnen maten)Samen met onze ren van 1x1m moet dat denk ik groot genoeg zijn. (in ieder geval groter dan hij nu heeft) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EllaEnJack Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 (aangepast) http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/knaagdieren-en-konijnen-hokken-en-kooien/a1000044925-konijnenhok-nieuw-met-ren-gratis-verzending-veel-keus.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW9XHPx2AUOqLFTNitj8TW35oiLhs6pVTaJJhG8GYzSG8Xf6HA3O1qEnvoQUZB9wKMaqtfniPw9hnz2Vofr6SmCebrR1v0ipug3DOU6JgN6Lrg8TMsJzCIVKkFmuOfMHqcsZoietsOf misschien zo ietshttp://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/knaagdieren-en-konijnen-hokken-en-kooien/m704383245-konijnenhok-met-ren-cleo-santiago-wit-111x45x78cm.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr 13 september 2013 aangepast door EllaEnJack Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 14 september 2013 Delen Geplaatst: 14 september 2013 Ik vind eigenlijk van niet. Mijn nijn zit nu noodgedwongen in de schuur in een binnenhok, omdat zijn hok total niet waterdicht bleek te zijn van de week. Nu gaat mijn man straks een plexi glas plaatje voor de tralies zetten en samen met een stuk plastic over het dak hoop ik dat mijn nijn weer even droog kan zitten. Er moet dus eigenlijk gewoon op korte termijn een nieuw hok komen. Hier helaas niet iemand die voor mij zo'n ding in elkaar kan zetten, dus moet toch op zoek naar een hok in dieren winkel. vandaar de vraag of iemand een kwalitatief redelijk goed hok weet voor die prijs.1 Tip kijk uit met alles zo dicht te maken : en plexiglasplaatje en zeiltje kan damp geven, of beter gezegd condens in het hok wat kan problemen geven op de luchtwegen van je konijn.Je moet zeker zien dat er nog steeds genoeg luchtdoorstroom is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten