Ga naar inhoud

Help! Ik zie door de bomen het bos niet meer.

mammafelina
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben voor Snuf op zoek naar een nieuw hok voor buiten.

Mijn budget is maximal 110 euro.

Maar wat is nu een goed hok voor deze prijs? Het liefste wil ik een dubbel hok, met nachthok boven en ren onder.

Zelf heb ik hier nog een losse ren die daar dan weer aan vast kan.

Kunnen jullie mij misschien helpen? Tips voor hokken en de site waar ik hem kan kopen?

Groetjes,

Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom maak je niet zelf een hok? Mijn vriend heeft voor 20 euro een binnenhok gemaakt met twee verdiepingen erin, gewoon van houten planken. En mijn konijnen zijn gelukkiger dan ooit! Die hokken uit winkels zijn erg duur en vaak niet eens groot genoeg.

Kan je vader of iemand die handig is niet een leuk hok voor je maken? Teken is een ontwerp en post het hier. Waarschijnlijk krijg je dan een hoop leuke ideeën van ons bunnybunchers :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit niet echt een onderwerp om met "Help" te beginnen. Ietwat overdreven vind je niet?:yes:

Ik vind eigenlijk van niet. Mijn nijn zit nu noodgedwongen in de schuur in een binnenhok, omdat zijn hok total niet waterdicht bleek te zijn van de week.

Nu gaat mijn man straks een plexi glas plaatje voor de tralies zetten en samen met een stuk plastic over het dak hoop ik dat mijn nijn weer even droog kan zitten. Er moet dus eigenlijk gewoon op korte termijn een nieuw hok komen. Hier helaas niet iemand die voor mij zo'n ding in elkaar kan zetten, dus moet toch op zoek naar een hok in dieren winkel. vandaar de vraag of iemand een kwalitatief redelijk goed hok weet voor die prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een mooi hokje! Ik ben alleen zo´n vreselijke twijfelkont. is een ren met zo´n hokje wel goed genoeg, of moet ik toch voor een echt konijnenhok gaan???

Ik zien nu dat het MDF is en dat kan niet voor buiten.

Je kan een hondenhok, kippenhok kinderspeelhuisje of wat dan ook gebruiken.

Ikzelf vind de ren belangrijker dan het hok, al moet die natuurlijk wel water en tocht dicht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind eigenlijk van niet. Mijn nijn zit nu noodgedwongen in de schuur in een binnenhok, omdat zijn hok total niet waterdicht bleek te zijn van de week.

Nu gaat mijn man straks een plexi glas plaatje voor de tralies zetten en samen met een stuk plastic over het dak hoop ik dat mijn nijn weer even droog kan zitten. Er moet dus eigenlijk gewoon op korte termijn een nieuw hok komen. Hier helaas niet iemand die voor mij zo'n ding in elkaar kan zetten, dus moet toch op zoek naar een hok in dieren winkel. vandaar de vraag of iemand een kwalitatief redelijk goed hok weet voor die prijs.

1 Tip kijk uit met alles zo dicht te maken : en plexiglasplaatje en zeiltje kan damp geven, of beter gezegd condens in het hok wat kan problemen geven op de luchtwegen van je konijn.

Je moet zeker zien dat er nog steeds genoeg luchtdoorstroom is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .