Ga naar inhoud

Spider onzindelijk en konijnen opvang en pensions in de buurt van arnhem???


Djohn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Djohn! Ik ben zo blij dat ze naar jou toe gaat! Ze gaat het geweldig hebben bij jou! Laat alsjeblieft veel foto's zien, mis haar heel erg! :)

Ze is ontzettend lief. Ze houd niet zo van oppakken, maar springt bijna in je armen voor een aai als je langs de kooi komt. En ze houd enorm van eten. Bij mij thuis sprong ze altijd de koelkast in :). Ze is gewoon een heerlijke, etende, actieve knuffel. Wat ze ook doet, ze bedoelt het nooit kwaad. Ze is lekker druk en komt als ze klaar is met rondrennen lekker bij je liggen voor een knuffelbeurt. En stop vooral niet met aaien, dan duwt ze verontwaardig tegen je hand aan voor meer! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze voor je gereserveerd is, nu duimen dat het klikt. Wat betreft de koppeling: gewoon Spider meenemen en de opvang weet wel hoe ze het aan moeten pakken. Ze zullen je ook alles verder uitleggen, dus maak je daar geen zorgen over.

Je ruimte ziet er goed uit joh! Helemaal goed voor 2 konijntjes lijkt me.

Gaat er iemand met je mee morgen? Niet teveel stressen hoor, dan wordt Spider hartstikke gek van je ;)

Heel veel plezier, geniet ervan allemaal!

hey eefje ik was helaas alleen gegaan. maar alles is goed gegaan! :) Was zelf ook rustig dus alles kwam goed. ik heb filmpjes gemaakt en zou het binnenkort op de site zetten :)

de koppeling wat de vrijwilligster zij was dat dit wel een rustige koppeling was! Normaal bij heel veel konijnen was het veel onrustiger. ze lieten ook elkaar even met rust. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier!

Veel plezier morgen Djohn!

succes vandaag djohn ;) tkomt goed !

djohn hij is gegroei wat een grote man en nu hopen dat zijn vriendin hem leuk vind en hij haar veel plezier ermee

Djohn, superleuk voor jou en je Spider!

Succes, hoop dat Spider en Star een mooi koppel vormen, ze komen bij jou niks te kort!

Ik ga duimen hier!

Djohn! Ik ben zo blij dat ze naar jou toe gaat! Ze gaat het geweldig hebben bij jou! Laat alsjeblieft veel foto's zien, mis haar heel erg! :)

Ze is ontzettend lief. Ze houd niet zo van oppakken, maar springt bijna in je armen voor een aai als je langs de kooi komt. En ze houd enorm van eten. Bij mij thuis sprong ze altijd de koelkast in :). Ze is gewoon een heerlijke, etende, actieve knuffel. Wat ze ook doet, ze bedoelt het nooit kwaad. Ze is lekker druk en komt als ze klaar is met rondrennen lekker bij je liggen voor een knuffelbeurt. En stop vooral niet met aaien, dan duwt ze verontwaardig tegen je hand aan voor meer! :D

En bij mij heette ze trouwens Hedwig :). In de opvang hebben ze haar Star genoemd.

good luck today ik hoop dat het een super verliefd stelletje word :love:

Hey bedankt allemaal alles is goed gegaan alleen.... ze zijn Star ( ik noem haar nu Cheetah of Cheetah-star de laatste als bijnaam zoals Spider bijnaam is Spider-men :P

ze moeten 2 of 3 weken apart maar het ligt eraan hoe ze naar elkaar gedragen. spider in het hok cheetah(star) in de ren vrouwtjes hebben meer last van hoknijd. Hoevaak per week moet ik wisselen om totaal niet?

Heb alleen een probleem.... ik open meteen een topic hierna als het moet.

Ze zijn Cheetah(star) haar eten vergeten mee te geven! Ik heb zelf hoopfarms supertrio! Wat nu? ze gebruiken dat niet daar. ik kan de gok even wagen bij spider gebeurde ook niets en dat was met 3 soorten voer! (ik wist dat niet toen) .

wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat goed zeg! En nu, ben je nu weer thuis met allebei de konijnen? Ik ben benieuwd naar je filmpje!

Had Joy je geholpen bij de opvang? Ze heeft heel lang donker haar en een bril.

jazeker had ze me goed geholpen ze was alleen het voer vergeten... maar ja. ik neem de gok spider ging ook niet dood aan 3 soorten voer waarvan 1 blijkbaar 2 maanden over data!

of moet ik nou onbeperkt hooi alleen geven? Ze mag weinig groente. want dat geven ze daar niet veel... Dus ook wennen. voor haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 of 3 weken is waarschijnlijk niet nodig. Ze zeggen dat daar zodat mensen heel geduldig de koppeling in gaan en niet na 2 uur denken: dit wordt niks!

Hier woonden ze na 3 dagen samen. Ik wisselde ze telkens om nadat ik ze bij elkaar in de ren gezet had. Als ik ze weer uit elkaar haalde gingen ze in het hok waar ze daarvoor niet in zaten, snap je? Het werd steeds rustiger als ze bij elkaar zaten, dus liet ik ze steeds langer samen en toen ik merkte dat ze samen rustiger waren dan alleen heb ik ze bij elkaar gelaten. Daarna heb ik in de eerste week nog gemerkt dat er wat onrust was geweest, daarna niet meer. Neem er rustig de tijd voor, maar waarschijnlijk kun je ze echt binnen een week wel lekker samen laten hoor!

Edit: ik zou haar gewoon hfst geven. Misschien niet zo veel als ze eigenlijk mag hebben de eerste dagen, bouw de hoeveelheid maar een beetje op. Ik heb ze zelf ook altijd ineens over gezet op ander voer en hoewel dat natuurlijk niet echt aan te raden is heb ik daar nog nooit problemen mee gehad.

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dankjewel voor de informatie! ;) vind ik fijn om te weten :) hoe zit het met het voer? ik heb zelf vitakraft emotion professional prebiotic gekregen bij de dierenarts en er staat op help de dieren beschereming en win een vitakraft pakket! zou denken dit is het oude voer. heb ik het soms mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey :)

Heb het gedaan je had gelijk.

Meestal is het zo zij ze ze werken er weinig van als je met het kwaliteit vooruit gaat dus ik kan gerust hfst geven ze eet al! :) Mag er al aaien heb haar al een kus op der neus geven wow wat een goede opvoeding compliment hoor aan het vorige baasje! En de opvang ook een beetje :) maar vooral het oude baasje wat een knuffelkont inderdaad :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Djohn,

ze is lief, he? Ik ben zo blij voor je dat het goed is gelopen met Spider. Met mijn andere konijntje was ze ook al bijna meteen dikke vriendjes!

Heel veel plezier met haar! Ze zal een vriendje voor het leven zijn. Blijf vooral lekker foto's en filmpjes posten, ik zie graag hoe goed het met haar gaat!

En btw, Love de nieuwe naam :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Djohn,

ze is lief, he? Ik ben zo blij voor je dat het goed is gelopen met Spider. Met mijn andere konijntje was ze ook al bijna meteen dikke vriendjes!

Heel veel plezier met haar! Ze zal een vriendje voor het leven zijn. Blijf vooral lekker foto's en filmpjes posten, ik zie graag hoe goed het met haar gaat!

En btw, Love de nieuwe naam :D.

Hey :) ja inderdaad mag haar zo aaien en een kus op de neus geven de eerste dag! wow das snel spider is iets banger dan haar! nog steeds!

Ze is lief tegen mij en spider ze zitten nog apart spider in het hok cheetah in de ren. morgen wissel ik het om en koppel hun 30 min of langer ligt er aan. in de badkamer. :) ze willen elkaar zo graag zien merk ik! lief hoor! Cheetah moet nog wel even leren zindelijk worden ze poept overal maar dat is vast om haar teretorium af te geven. :P haha leuk beest zeg! Het is dat je zei dat ze een lief beestje was anders was ik ergens anders mijn konijn weg gehaald in amersfoort zelfs! ik vond die konijn meer hebben qua uitstraling maar nu heb ik Gelukkig heb ik (hedwig) (star) Nu cheetah meegnomen naar huis met spider ze ziet er mooier uit dan op de foto wel iets kleiner ;P haha spider word nog groter xD ze heeft wel gelukkig hangoren hou ik van

@ Iedereen van het forum. Weten jullie nog? Ik mag maar 1 konijn van begeleiding. ik moet eerst laten zien dat ik 1 kan verzorgen sommige heel boos zoals: Dan kun je beter helemaal geen nemen! en dat vind ik echt dierenmishandeling en dergelijke dingen alleen... eenzaam ging iemand de betekenis op het forum doen. dit doe ik zonder terug te kijken! :P haha heb een goed geheugen :)

Ik heb er nu 2 denk dat iedereen die toen zo reageerden nu wel blij zijn :) haha yes! :D zei het toch wil er 2 als het mag. ik nu mag het! op 11 september 2013 :) (off topic precies dat ik 1 jaar werk bij mijn werk)

Morgen ga ik de film monteren en op youtube gooien wel zo dat er muziek op komt dat legaal is volgens hun want anders kun je het niet op je mobiel afspelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo is afgelopen!! Spider aan de vriendin:P

inderdaad fijn! ;)

Cheetah eet en drink heel goed ze poept heel goed plassen volgens mij ook wel. Ze houd er van om in haar wc te liggen. heel apart. misschien omdat spiders geur van urine er nog in ligt xD gek beest er ligt een mandje! met deken en daar wilt ze niet in wel in de wc! xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo rustig is verlopen! Ik hoop dat de verdere koppeling thuis ook goed gaat (zal vást) en dat jullie heel veel plezier met z'n drietjes zullen hebben!

hey inderdaad heel fijn! :)

Zouden we hebben en krijgen bedankt!

De lol van vandaag met cheetah. Wat gebeurd er ze spring in eens in de hoeslaken en probeerd te zwemmen! xD hihi ze wilt naar boven maf beest springt ze er uit 2 min later opnieuw! xD ik lag dubbel!

Cheetah likte in eens mijn mond! ik dacht ik heb net soep op daarom... Daarna me vinger en daarna mijn hele hand! ze vind me nu al lief! :D Spider likte alleen heel even mijn vinger nadat Cheetah er aan had gelikt :P dus spider vind met nog niet zo heel lief... raar zeg! binnen minder dan 3 uur!!!!! wordt ik al gelikt! :):love::party::lol::surprised::party::whistle2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat super Djohn voor jou en je Spider, en wat een orginele naam Cheetah! Heel veel plezier met je 2 knuffelkonten!:mdr: En off topic gefeliciteerd met je 1 jarig werk-jubileum! Wat ben jij goed bezig!:party:

Dankjewel ja ben altijd heel fantasie rijk :D komt goed met hun zo weer opnieuw koppelen in de badkamer spannend!

Ze vind je super lief. Het is echt een knuffelkont! Ze poept inderdaad in het begin overal, maar dat is echt territorium afbakenen.

Ze hebben inderdaad een lelijke foto van haar gebruikt, ik zal je eens een lieve sturen!

Inderdaad dat is ze zeker! :D lief beestje toch! Ze is nog zekerder de eerste dag dan spider nu... Misschien omdat hij ook nog zo jong is enzo :)

Moet nog een link zoeken voordat ik koppel wie weet een goede?

Groetjes Djohn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even het hele topic gelezen, dat had ik nog niet gedaan. Gefeliciteerd Djohn!:party: Heel erg leuk dat je nu een 2e konijn mag en Spider dus een vriendinnetje! En fijn dat het al zo goed klikt tussen Cheetah en jou :) Ik ben blij voor je!

Succes met het verder koppelen en heel veel plezier jullie met z'n drietjes!

aangepast door Lienappelsien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .