Ga naar inhoud

SS, Bedoelen jullie dit voer?


Bkm

Aanbevolen berichten

Oh wow, (pluimpje voor mezelf haha)

Ik koop deze standaard al voor mijn konijn. Dan weet ik dus dat ik die kan blijven gebruiken.

Waarom langzaam opbouwen? Konijn kreeg eerst ander voer (tijdens de 1e drie weken dat ik hem had omdat hij dat merk gewend was, heb deze toen gekocht omdat het erop leek en heb deze toen vermengd met het oude voer. Daarna gewoon standaard deze gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wow, (pluimpje voor mezelf haha)

Ik koop deze standaard al voor mijn konijn. Dan weet ik dus dat ik die kan blijven gebruiken.

Waarom langzaam opbouwen? Konijn kreeg eerst ander voer (tijdens de 1e drie weken dat ik hem had omdat hij dat merk gewend was, heb deze toen gekocht omdat het erop leek en heb deze toen vermengd met het oude voer. Daarna gewoon standaard deze gegeven.

Nog een pluimpje voor jou dan, want ook het rustig overwennen op ander voer heb je toen dan goed gedaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dit voerbook gaan aanschaffen voor mijn konijntje. Hij komt over 4 weken en is dan iets ouder dan 8 wkn oud. Is het verstandig om hem dan langzaam te laten wennen aan ss en moet ik dan eerst de Junior Rabbit versie gaan geven of gelijk de ss voor volwassenen konijntjes. Hij krijgt bij de plek waar hij nu nog zit Kasper faunafood..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En gewone SS nemen, niet die Junior, daar zit veel te veel eiwit in. Da's interessant om je konijn gauw zwaar te krijgen en te slachten met 12 weken maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling ermee is. Bovendien kunnen ze er ziek van worden, wat niet zo erg is als je hem toch gaat slachten, maar als je hem langer wilt houden kan hij beter brokjes SS met minder eiwit eten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .