Ga naar inhoud

Rennen in de aanbieding bij zooplus

Eefje

Aanbevolen berichten

Voor minder dan 15 euro heb je ook geen ren hoor ;)

Ik bestel via internet sowieso altijd voor een aardig bedrag, anders betaal je meer verzendkosten dan de kosten van je artikel. Bij Zooplus heb je vanaf 25 euro geen verzendkosten meer, dus ik zorg altijd dat ik dat haal, staat toch altijd wel meer op dat ik kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat klopt, vandaar ook dat je minimaal een bestelling van 15 euro moet doen. Zij nemen namelijk het grootste deel van de verzendkosten voor hun rekening, want een pakketje versturen kost sowieso rond de 6 euro ;)

Natuurlijk zijn er goedkopere rennen, er zitten grote kwaliteitsverschillen tussen rennen.

Anyway, ik wilde jullie er gewoon op wijzen, doe er je voordeel mee, of niet ;)

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook heel goedkope panelenrennetjes, het ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken en of je konijnen slopers of ontsnappers zijn. Mijn panelenren bijvoorbeeld is heel laag, iets van 60 cm. Veel konijnen springen daar overheen, de mijne niet. Je hebt ook konijnen voor wie die ren te licht is, ze tillen hem op en kruipen er onderdoor. Dat doen de mijne allemaal niet en ze zitten ook binnen, dus hoeft de ren niet veilig te zijn voor roofdieren, dan voldoet zo'n goedkoop rennetje prima. Maar als je konijnen buiten zitten in een bosrijk gebied zul je ze moeten beschermen tegen roofdieren en heb je zo'n overdekte trixieren nodig. Duurdere rennen zijn van steviger materiaal, dat is zwaarder en duurzamer. Vaak zijn ze ook een stuk hoger, dat is voor veel konijnen wel nodig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm je brengt me wel aan het twijfelen om er 1 aan te schaffen om mijn drietal meer permanente ruimte te geven. Ik heb alleen nog 2 van die outback rennen staan, maar ja, geen overdekte dus dat wordt weer geknutsel. Het punt is ook dat het dan precies in de loop komt te staan, dus dat ziet er niet uit. Zucht... Maar bedankt voor de tip ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook heel goedkope panelenrennetjes, het ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken en of je konijnen slopers of ontsnappers zijn. Mijn panelenren bijvoorbeeld is heel laag, iets van 60 cm. Veel konijnen springen daar overheen, de mijne niet. Je hebt ook konijnen voor wie die ren te licht is, ze tillen hem op en kruipen er onderdoor. Dat doen de mijne allemaal niet en ze zitten ook binnen, dus hoeft de ren niet veilig te zijn voor roofdieren, dan voldoet zo'n goedkoop rennetje prima. Maar als je konijnen buiten zitten in een bosrijk gebied zul je ze moeten beschermen tegen roofdieren en heb je zo'n overdekte trixieren nodig. Duurdere rennen zijn van steviger materiaal, dat is zwaarder en duurzamer. Vaak zijn ze ook een stuk hoger, dat is voor veel konijnen wel nodig..

of mijn konijnen slopers zijn weet ik niet want ze komen maandag pas.

ik wil het binnen gebruiken o aan het hok te maken als wij niet thuis zijn, als wij dan weer thuis komen mogen ze de hele benden verdieping.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .