Eefje Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Zoals de titel zegt dus. Panelen- en trixierennen met meer dan 30% korting voor degene die hem nog nodig heeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 ook snugglesafes voor een mooi klein prijsje zie ik nu! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kruimel_love Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 bij zooplus? o dan ga ik ff kijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iloveanimals Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 het nadeel van zooplus is is dat je minimaal 15 euro in je winkelwagen moet hebben om wat te bestellen. ik wou daar vandaag een targetstick bestellen maar kan dus niet.:grrrrrr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Voor minder dan 15 euro heb je ook geen ren hoor Ik bestel via internet sowieso altijd voor een aardig bedrag, anders betaal je meer verzendkosten dan de kosten van je artikel. Bij Zooplus heb je vanaf 25 euro geen verzendkosten meer, dus ik zorg altijd dat ik dat haal, staat toch altijd wel meer op dat ik kan gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iloveanimals Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 de verzendkosten zijn bij de zooplus niet zo veel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kruimel_love Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 ik vind de rennen nog steeds erg duur, ik heb wel goedkopere gezien... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 (aangepast) Nee dat klopt, vandaar ook dat je minimaal een bestelling van 15 euro moet doen. Zij nemen namelijk het grootste deel van de verzendkosten voor hun rekening, want een pakketje versturen kost sowieso rond de 6 euro Natuurlijk zijn er goedkopere rennen, er zitten grote kwaliteitsverschillen tussen rennen.Anyway, ik wilde jullie er gewoon op wijzen, doe er je voordeel mee, of niet 22 augustus 2013 aangepast door Eefje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kruimel_love Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 nou breng je me aan het twijfelen! ik heb een ren gezien bij konino voor 15,99. is dat dan nog goede kwaliteit of niet?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Ik heb zelf ook heel goedkope panelenrennetjes, het ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken en of je konijnen slopers of ontsnappers zijn. Mijn panelenren bijvoorbeeld is heel laag, iets van 60 cm. Veel konijnen springen daar overheen, de mijne niet. Je hebt ook konijnen voor wie die ren te licht is, ze tillen hem op en kruipen er onderdoor. Dat doen de mijne allemaal niet en ze zitten ook binnen, dus hoeft de ren niet veilig te zijn voor roofdieren, dan voldoet zo'n goedkoop rennetje prima. Maar als je konijnen buiten zitten in een bosrijk gebied zul je ze moeten beschermen tegen roofdieren en heb je zo'n overdekte trixieren nodig. Duurdere rennen zijn van steviger materiaal, dat is zwaarder en duurzamer. Vaak zijn ze ook een stuk hoger, dat is voor veel konijnen wel nodig.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Ja je merkt ook wel echt verschil tussen de Trixie ren en de goedkopere versie die BB volgens mij ook verkoopt. Dunner metaal en vreselijk onhandig in gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nelsonx33 Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Ik ga ook even kijken! Ik heb nu 2 rennen van zwaardere kwaliteit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 ja trixy ren is voor mijn konijn niet handig duwt hem aan de kant of pruipt er onder door nu heb ik dus een franse hangoor ren ik ben er heel blij mee en het staat ook nog eens netter dan die trixie rennetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jolien_1999 Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Zijn de rennen bij zooplus weg, wou juist kijken voor de ren en de enigste die er nog staat is die kunstoffen ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Hmm je brengt me wel aan het twijfelen om er 1 aan te schaffen om mijn drietal meer permanente ruimte te geven. Ik heb alleen nog 2 van die outback rennen staan, maar ja, geen overdekte dus dat wordt weer geknutsel. Het punt is ook dat het dan precies in de loop komt te staan, dus dat ziet er niet uit. Zucht... Maar bedankt voor de tip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jolien_1999 Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Zie jij die rennen nog wel?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Ja hoor. Ga op de homepage in het midden (niet aan de zijkant) naar knaagdieren en klik dan op aanbiedingen. Heb net even gemeten en er toch 1 besteld (de grote trixie tinnenren) :he: Gaat m'n vriend niet leuk vinden ("nog meer konijnenzooi"), maar dan geef ik gewoon Eefje de schuld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jolien_1999 Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik heb ze gevonden, bedankt Lien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Heb net even gemeten en er toch 1 besteld (de grote trixie tinnenren) :he: Gaat m'n vriend niet leuk vinden ("nog meer konijnenzooi"), maar dan geef ik gewoon Eefje de schuld Haha je doet maar! Ik zie hem wel komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 (aangepast) Dan kom ik trouwens wel mee hoor, lijkt me wel gezellig en kan ik meteen Frits en Wilma bewonderen 23 augustus 2013 aangepast door Lienappelsien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kruimel_love Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik heb zelf ook heel goedkope panelenrennetjes, het ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken en of je konijnen slopers of ontsnappers zijn. Mijn panelenren bijvoorbeeld is heel laag, iets van 60 cm. Veel konijnen springen daar overheen, de mijne niet. Je hebt ook konijnen voor wie die ren te licht is, ze tillen hem op en kruipen er onderdoor. Dat doen de mijne allemaal niet en ze zitten ook binnen, dus hoeft de ren niet veilig te zijn voor roofdieren, dan voldoet zo'n goedkoop rennetje prima. Maar als je konijnen buiten zitten in een bosrijk gebied zul je ze moeten beschermen tegen roofdieren en heb je zo'n overdekte trixieren nodig. Duurdere rennen zijn van steviger materiaal, dat is zwaarder en duurzamer. Vaak zijn ze ook een stuk hoger, dat is voor veel konijnen wel nodig..of mijn konijnen slopers zijn weet ik niet want ze komen maandag pas.ik wil het binnen gebruiken o aan het hok te maken als wij niet thuis zijn, als wij dan weer thuis komen mogen ze de hele benden verdieping. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten