Petraatje Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Ik zou het eigenlijk ook niet weten.. ik trek een zachtroze lossig shirt aan met een lang zwart/wit print vest en een ketting met een olifantje eraan. ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petraatje Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Change of plans, geel blouse ipv roze shirt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liora Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Ik heb een geel shirt aan, zwart vest en een rode rugzak. En witte nikes die vaak opvallen (A) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Witte laarsjes die ook aardig opvallen. Zwarte broek. Zalmroze jas. Felroze blazer. Wit shirt met opdruk daaronder. Ik denk dat ik ook wel aardig opval voor wie me wil zien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liora Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Ben je er al Petra? Wij zitten rechts op de achterste rij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 We hebben elkaar gevonden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Jup! Al zitten er aardig wat rijen tussen Welke kleur bandjes hebben jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CynthiatB Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Ik wens iedereen heel veel plezier!Zo jammer dat het zo ver uit de buurt was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnysgirl Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Mijn vriendin is daar geweest ik ga volgende jaar heen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten