Cecile Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 (aangepast) Voor meer info over het Konijnencongres 2014 ga naar rabbittime.nl en dan klik je op de knop Konijnencongres voor alle info. Of mail naar konijnencongres@gmail.com. Of kijk op onze Facebookpagina.Je kunt je nu inschrijven door te mailen naar konijnencongres@gmail.com!Veel mensen gaan alleen en kennen niemand, maar laat dat je niet tegenhouden. Je hebt zo een gesprek en iedereen heeft 1 ding gemeen, het konijn (liefst de konijnen ;p).Er is geen leeftijdsgrens, maar ben je onder de 12 jaar dan is het wel fijn als je met een ouder persoon komt.We hebben 2 lezingen van dierenartsen in de ochtend en workshops in de middag. Verder is er een minimarkt waar leuke spulletjes te koop zijn. Nogmaals, mail naar konijnencongres@gmail.com of kijk op http://spirit1404.wix.com/rabbittime#!konijnencongres/c1rmr voor meer info.Hopelijk tot ziens op zaterdag 5 april! 5 februari 2014 aangepast door Cecile Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Ik wil supergraag gaan maar woon in Belgie en weet niet dat dat mag... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 En mijn moeder moet net die dag werken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cecile Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Voor meer info over het Konijnencongres 2014 ga naar http://spirit1404.wix.com/rabbittime#!konijnencongres/c1rmr voor alle info. Of mail naar konijnencongres@gmail.com. Of kijk op onze Facebookpagina https://www.facebook.com/pages/Konijnencongres-2014/175160205919332.Je kunt je nu inschrijven door te mailen naar konijnencongres@gmail.com!Veel mensen gaan alleen en kennen niemand, maar laat dat je niet tegenhouden. Je hebt zo een gesprek en iedereen heeft 1 ding gemeen, het konijn (liefst de konijnen ;p).Er is geen leeftijdsgrens, maar ben je onder de 12 jaar dan is het wel fijn als je met een ouder persoon komt.We hebben 2 lezingen van dierenartsen in de ochtend en workshops in de middag. Verder is er een minimarkt waar leuke spulletjes te koop zijn. Nogmaals, mail naar konijnencongres@gmail.com of kijk op http://spirit1404.wix.com/rabbittime#!konijnencongres/c1rmr voor meer info.Hopelijk tot ziens op zaterdag 5 april! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Als er mensen zijn die gaan en niemand hebben om die dag mee op te trekken, ik ga en ik zal vooraf wel laten weten wat ik aan heb / hoe ik te herkennen ben. Ik vind het altijd leuk om mensen van bunnybuch te ontmoeten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 Ik denk er nog even over na. Het lijkt me best leuk, zeker als we er ook met wat BBers afspreken Maar ik vind het best prijzig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 De opbrengst gaat in ieder geval wel naar konijnenopvangen, dus wat dat betreft vind ik de prijs dan zelf geen probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 O ok, dat scheelt inderdaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 Daarom, gewoon gaan Lienappelsien! Vind het ook wel leuk jou eens in het echt te zien En heb er niet mijn best op gedaan, maar het rijmt ook nog! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 6 februari 2014 Delen Geplaatst: 6 februari 2014 Ik mag niet gaan omdat mijn moeder moet werken en ze niet wil rijden :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Daarom, gewoon gaan Lienappelsien! Vind het ook wel leuk jou eens in het echt te zien En heb er niet mijn best op gedaan, maar het rijmt ook nog!Haha leuk Daisy Ik was er bij 'de wok' niet bij, lijkt mij ook leuk om eens wat BBers in het echt te zien. Dus jij gaat?Jammer dat je niet mag Stamperlove Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Ik ga ja Bij de wok zat ik in Tunesie, dus helaas ook gemist. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoyceG Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik zou mss ook gaan, mijn verjaardag is op 3 april, wel fijn dan Ik kom uit België, en Eindhoven is wel een stukje rijden, maar heb het er wel voor over!Mss zijn er mensen uit België die meewillen met me? Ik heb nog plaats voor 2 personen in de auto! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 27 februari 2014 Delen Geplaatst: 27 februari 2014 Ik heb net een mail gestuurd, ik ga. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 ik vier mijn verjaardag op 5 april dus kan niet.... Super jammer :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cecile Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Wegens succes is de inschrijving verlengd! Schrijf je in voor 15 maart!Voor meer info over het Konijnencongres 2014 ga naar http://spirit1404.wix.com/rabbittime#!konijnencongres/c1rmr voor alle info. Of mail naar konijnencongres@gmail.com.Zie ook de bijlage. Wees vrij om deze op te hangen en te delen :-)Je kunt je nu inschrijven door te mailen naar: konijnencongres@gmail.com!Veel mensen gaan alleen en kennen niemand, maar laat dat je niet tegenhouden. Je hebt zo een gesprek en iedereen heeft 1 ding gemeen, het konijn (liefst de konijnen ;p).Er is geen leeftijdsgrens, maar ben je onder de 12 jaar dan is het wel fijn als je met een ouder persoon komt.We hebben 2 lezingen van dierenartsen in de ochtend en workshops in de middag. Verder is er een minimarkt waar leuke spulletjes te koop zijn.Nogmaals, mail naar konijnencongres@gmail.com of kijk op http://spirit1404.wix.com/rabbittime#!konijnencongres/c1rmr voor meer info. Hopelijk tot ziens op zaterdag 5 april!poster2KC14.pdf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Haha, ik heb gisteravond laat nog de laptop aangezwengeld om te zorgen dat het inschrijfformulier voor 12 uur verstuurd was. Dacht op het nippertje maar was dus ruim op tijd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Ik ging zowiezo, maar helemaal vergeten te betalen! Oeps! Maar meteen ff doen dan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 En ik ben te laat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ohnee het kan nog wel! ff snel nadenken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Hmm, kost 35 euro plus lunch en dan ook nog de kosten voor het reizen.. ik denk dat ik afhaak. Is niet echt handig als je werkloos bent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 De lunch is niet verplicht. Ik neem gewoon zelf brood mee hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petraatje Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 Zaterdag is het zover! Ik heb er zin in. Voor degene die gaan, nog iets van een herkenning afspreken? ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liora Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Ik ga ook! Kijk er echt naar uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Iets van herkenning afspreken is misschien wel leuk maar zou niet weten wat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten