Nemolientje Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 Jammer dat het zo ver weg is. Als het een keer wat dichterbij is wil ik zeker gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 Eindhoven is voor mij juist dichtbij... Daarom baal ik zo dat niemand gaat die ik een beetje ken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nico Geplaatst: 12 december 2013 Delen Geplaatst: 12 december 2013 misschien kun je met forumleden afspreken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lenkas Geplaatst: 21 december 2013 Delen Geplaatst: 21 december 2013 klinkt leuk! ik ga er alvast naar toe . Het is niet zo ver van bij mij dus . Waarschijnlijk mag ik gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 9 januari 2014 Delen Geplaatst: 9 januari 2014 Heb toch ook maar een mail gestuurd... Wie gaat welke workshop doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 januari 2014 Delen Geplaatst: 10 januari 2014 Ik heb het in mijn mail gehad:Nancy den Biesen; vachtverzorging langharig & kortharige konijnen door de rui. Manuela van Leeuwen; massage/T-Touch Eline Teygeler; gedrag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 januari 2014 Delen Geplaatst: 10 januari 2014 Dat weet ik Maar wie van BB gaat welke workshop volgen.. Haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 ik had als 1e keus opgegeven de lezing van manuela van leeuwen, 2e keus eline teygeler. Ik heb me niet opgegeven voor die over vachtverzorging. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 Staat er een leeftijd op ? Want als het konijnencongres is moet ik nog 14 dagen wachten en dan ben ik 13! (dus nu ben ik 12 haha!) Ik zou wel graag de workshop "Gedrag" doen! Ik ga vragen dat ik mag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 En tot hoelang mag je je inschrijven ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
omar55 Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 stamperlove 12 en je weet al zo veel :o nou ik ben net 13 en weet veel minder dan you:O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Staat er niet bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Ook geen idee... Maar kan me niet herinneren vorig jaar kinderen te hebben gezien.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petraatje Geplaatst: 16 januari 2014 Delen Geplaatst: 16 januari 2014 Ik heb net een mail gestuurd, ik hoop dat er nog voldoende plaats is (voor TTouch).Ben erg benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ik wil wel gaan maar ik heb niemand die mee kan! :'( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cathedral Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Dat klinkt leuk, waarom zijn alle leuke konijnendingen in Nederland :aww: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Is er iemand die van zin is te gaan/ zich in te schrijven en niemand heeft ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ik wil misschien ook wel gaan maar ben iemand die dat soort dingen een week van te voren beslist. Heb verder ook niemand om mee te gaan maar ook dat zie ik dan wel weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ah. Ja je moet je inschrijven Voor 1 maart en dan daarom dat ik het al vroeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Oei, moet dat voor 1 maart? Dat is jammer. Dan moet ik er toch maar eens gauw over nadenken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Leuk als je ook gaat, Lonja! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 4 februari 2014 Delen Geplaatst: 4 februari 2014 Hallo beste BB'ers,Zoals sommige onder jullie weten is het op zaterdag 5 april Konijnencongres in Eindhoven.Ik vroeg me af wie er zou gaan en eventueel nog niemand heeft. En wie er eventueel vanuit België zou komen (zoals ik)Ik zou met mijn vriendin gaan maar het zou natuurlijk altijd leuk zijn dat er nog iemand bij is! (ik ben 12..)Shana Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Welke workshop gaan diegene doen die gaan ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten