Cecile Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Houd alvast maar deze dag vrij in je agenda! Konijnencongres 2014 op zaterdag 5 april in Eindhoven. Meer info gaat nog volgen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Leuk! Ik ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Katinka74 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ben benieuwd maar hou de datum vadt vrij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dinah Geplaatst: 24 augustus 2013 Delen Geplaatst: 24 augustus 2013 Hopelijk kan ik er dit jaar wel bij zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fietske Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 Tof! Ik ga proberen er zeker weer bij te zijn! Vond het afgelopen jaar echt heel leuk en interessant! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Ik vond het dit jaar in ieder geval erg leuk en hoewel ik er niet met die instelling heen ging, heb ik er wel nieuwe dingen van opgestoken. En daarnaast was het erg gezellig Met Saf en Fluf en Tinus die dag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Wat is het konijnencongres?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Vorig jaar was het in de Oudaen in Utrecht. Drie lezingen met pauzes tussendoor met allemaal konijnengekken. Was erg leuk! Ik was er met Hilde en nog een andere vrouw die zij kende. Een lezing was van Bernice Muntz, de schrijfster van die boeken, eentje van een dierenarts van de Uni van Utrecht (Jan Willem Kitslaar ofzoiets) over EC en eentje van een vrouw (Manuela van Leeuwen, dacht ik) die veel doet met natuurlijke geneeswijzen bij konijnen. Was erg gezellig en erg interessant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nelleke25 Geplaatst: 5 september 2013 Delen Geplaatst: 5 september 2013 Klinkt interessant, ik wacht even op het progamma en kijken of mijn moeder die dag niet haar verjaardag viert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Voor ik er heen ging was ik eigenlijk een beetje "bang" dat het bijna allemaal weer de standaard info zou zijn die ik wel weet, maar het ging op veel onderwerpen toch net wat dieper in. Hierdoor was het zowel voor de beginnende konijnenliefhebber goed te volgen als voor de "gevorderde" konijnenliefhebber toch interessant. En het is natuurlijk altijd leuk om een hele dag tussen de konijnengekken te zitten! Je leert er leuke nieuwe mensen kennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xDeesj Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Het is nogal een eind weg, maar k schrijf m toch even op! Wie weet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HJW Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Ik sta daar op de minimarkt met KonijnenTraining Joy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kleindierenparadijs Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Ik heb me al ingeschreven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 Ik ga vragen dat ik misschien mag komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Klinkt best leuk! Maar helaas een beetje ver weg, misschien een andere keer dan maar, als die er komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cecile Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2013 Voor meer info over het Konijnencongres 2014 ga naar rabbittime.nl en dan klik je op de knop Konijnencongres voor alle info. Of mail naar konijnencongres@gmail.com. Je kunt je nu inschrijven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 17 november 2013 Delen Geplaatst: 17 november 2013 Ik denk er nog over... Wil niet alleen gaan, haha. Dus eerst even kijken met wie ik mee kan gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xDeesj Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 Ja.. eindhoven is toch écht te ver weg hoor. Dat word niet wat helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 Ik heb me er wel voor opgegeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 18 november 2013 Delen Geplaatst: 18 november 2013 Ook weer samen met Saf en Fluf en Tinus, Evee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 november 2013 Delen Geplaatst: 20 november 2013 Geen idee haha Ik zie tegen die tijd wel wie er gaan! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 oke ik voel me nu best wel dom maar mag ik vragen wat een konijnencongres in houd?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HJW Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 Dat is niet dom Er worden lezingen gehouden en workshops gegeven over verschillende onderwerpen die met konijnen te maken hebben zoals vachtverzorging, T-Touch, gedrag en daarnaast is er ook een minimarkt waar je allerlei informatie kunt krijgen en leuke dingetjes kunt kopen voor konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 Die minimarkt en workshops zijn dit jaar nieuw, dus wil wel graag gaan :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 dat lijkt me best wel handig dankje HJW! ik ga aan mn ouders vragen of ik heen mag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten