Ga naar inhoud

Konijnencongres 2014

Cecile
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

Vorig jaar was het in de Oudaen in Utrecht. Drie lezingen met pauzes tussendoor met allemaal konijnengekken. Was erg leuk! Ik was er met Hilde en nog een andere vrouw die zij kende. Een lezing was van Bernice Muntz, de schrijfster van die boeken, eentje van een dierenarts van de Uni van Utrecht (Jan Willem Kitslaar ofzoiets) over EC en eentje van een vrouw (Manuela van Leeuwen, dacht ik) die veel doet met natuurlijke geneeswijzen bij konijnen. Was erg gezellig en erg interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ik er heen ging was ik eigenlijk een beetje "bang" dat het bijna allemaal weer de standaard info zou zijn die ik wel weet, maar het ging op veel onderwerpen toch net wat dieper in. Hierdoor was het zowel voor de beginnende konijnenliefhebber goed te volgen als voor de "gevorderde" konijnenliefhebber toch interessant. En het is natuurlijk altijd leuk om een hele dag tussen de konijnengekken te zitten! Je leert er leuke nieuwe mensen kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...

Dat is niet dom ;)

Er worden lezingen gehouden en workshops gegeven over verschillende onderwerpen die met konijnen te maken hebben zoals vachtverzorging, T-Touch, gedrag en daarnaast is er ook een minimarkt waar je allerlei informatie kunt krijgen en leuke dingetjes kunt kopen voor konijnen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .