Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Venco, Klene, Rakker, Pluis, Britt én Felix!

Recommended Posts

Ik zie dat ik wel heel veel foto's ben vergeten te posten in al die tijd... Oei! Inmiddels zit Nala, die ik zo te zien nog nergens heb laten zien in dit topic, ook in de groep gekoppeld. Maar dat weten jullie natuurlijk al 😄 Klene leeft ook al jaren niet meer. Helaas. Maar vast ook bekend 🙂 Ten opzichte van de laatste foto ook nog eens verhuisd waardoor ze nu echt hun eigen (slaap)kamer hebben... Omdat ons huis nu 5 slaapkamers heeft (ja, echt 5, kan het zelf ook nog niet geloven), grapte iemand al dat alle konijntjes hun eigen slaapkamer krijgen. Nah, denk dat een slaapkamer wel genoeg is. Mijn ouders zijn het er nog altijd niet mee eens, maar goed. Mijn huis, mijn konijnen, mijn leven 😛

Gelukkig denkt Nol er hetzelfde over! 

Onze nieuwe kipjes (en haan). Overigens letterlijk vrije uitloop kippen (en haan). Ze hebben hun stal, hun eigen deel en ze lopen overdag ook in de paardenwei rond. Denk dat ze al met een al een klein hectare aan grond hebben om rond te scharrelen.

IMG-20191124-WA0007.thumb.jpg.e5d89f2cf2f70f6035d94ea638f10669.jpg

En de konijntjes op hun nieuwe kamer:

IMG-20191110-WA0011.thumb.jpg.85d2169ed95b3a6159149555b5668998.jpg

Een al eerder geposte foto, maar nog niet eerder in 'mijn' topic. Nala past er qua kleuren en het gebrek aan pluis niet helemaal bij, maar ach. Ze is zo leuk 😄 Een klein brutaaltje.

En hun nieuwe huisje. Deze hebben ze hier pas gekregen. Venco was de eerste die erop zat. Best trots op m'n 'oudje'. Ze wordt al bijna 8. Helemaal nog niet zo oud voor een dwergje, maar wel mijn omaatje. Al is Britt ongeveer net zo oud, maar die is altijd al wat rustiger geweest. 

IMG-20191107-WA0007.thumb.jpg.88f256c95e387b5b8215f9e4a6615ff2.jpg

En als ik buiten sta voor de achterdeur, kijk ik zo de konijnenkamer in en heb ik dit uitzicht 😍:

IMG-20191103-WA0000.thumb.jpg.e7c934b7e37cada9e206f9d22f6b8159.jpg

Denk dat ze hier aan het samenspannen zijn. Ik ben er nog niet achter waarover... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-12-2019 at 11:21 zei Hallo Hoi:

Wat voor ras is Britt?? 

Sorry, zie je vraag nu pas. Britt is een mooi, knap, rasloos konijntje 🙂 Het zijn allemaal geen raskonijntjes, al is in Prins wel heel duidelijk een Pooltje te herkennen. Maar het zijn allemaal 'vuilnisbakkies'. Hele lieve en voor mij hele knappe, dat dan weer wel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Deeskuh88:

Sorry, zie je vraag nu pas. Britt is een mooi, knap, rasloos konijntje 🙂 Het zijn allemaal geen raskonijntjes, al is in Prins wel heel duidelijk een Pooltje te herkennen. Maar het zijn allemaal 'vuilnisbakkies'. Hele lieve en voor mij hele knappe, dat dan weer wel! 

Aangezien Britt wel een beetje op Pluisje lijkt. Pluis haar vader is een hangoortje en haar moeder een leeuwenkop (allebei niet raszuiver) en dan krijg je een leeuwenkop met lange oren😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook een Pluis gehad. Hem vind je ook terug op de foto's in dit topic. Hij had ook pluisjes op zijn koppie en hij had pas lange oren.. 😄 Hij was enorm schattig om te zien. Britt heeft niet zo'n lange oren. En Prins (maar ook Klene toen ze nog leefde) heeft juist mini-oortjes. Vind die verschillen altijd zo leuk om te zien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Deeskuh88:

Ik heb zelf ook een Pluis gehad. Hem vind je ook terug op de foto's in dit topic. Hij had ook pluisjes op zijn koppie en hij had pas lange oren.. 😄 Hij was enorm schattig om te zien. Britt heeft niet zo'n lange oren. En Prins (maar ook Klene toen ze nog leefde) heeft juist mini-oortjes. Vind die verschillen altijd zo leuk om te zien. 

Mijn Pluisje heeft nog grotere oren 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk om jouw hupsels in hun nieuwe omgeving te zien, en de kipjes zijn ook leuk! Waren ze eigenlijk snel gewend na de verhuizing? 

Toch blijft het leuk om te zien, zo een lekkere chaotische grote groep (en troep  😉 ) van konijnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De konijnen? Ja, die hebben we de zaterdag al verhuisd, voordat de meubels enzo verhuisd werden, en die vonden het meteen wel prima zo. Ze zijn op dat gebied niet zo moeilijk en vrij snel dat ze alles weer gaan ontdekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-12-2019 at 20:40 zei Deeskuh88:

Ik zie dat ik wel heel veel foto's ben vergeten te posten in al die tijd... Oei! Inmiddels zit Nala, die ik zo te zien nog nergens heb laten zien in dit topic, ook in de groep gekoppeld. Maar dat weten jullie natuurlijk al 😄 Klene leeft ook al jaren niet meer. Helaas. Maar vast ook bekend 🙂 Ten opzichte van de laatste foto ook nog eens verhuisd waardoor ze nu echt hun eigen (slaap)kamer hebben... Omdat ons huis nu 5 slaapkamers heeft (ja, echt 5, kan het zelf ook nog niet geloven), grapte iemand al dat alle konijntjes hun eigen slaapkamer krijgen. Nah, denk dat een slaapkamer wel genoeg is. Mijn ouders zijn het er nog altijd niet mee eens, maar goed. Mijn huis, mijn konijnen, mijn leven 😛

Gelukkig denkt Nol er hetzelfde over! 

Onze nieuwe kipjes (en haan). Overigens letterlijk vrije uitloop kippen (en haan). Ze hebben hun stal, hun eigen deel en ze lopen overdag ook in de paardenwei rond. Denk dat ze al met een al een klein hectare aan grond hebben om rond te scharrelen.

IMG-20191124-WA0007.thumb.jpg.e5d89f2cf2f70f6035d94ea638f10669.jpg

En de konijntjes op hun nieuwe kamer:

IMG-20191110-WA0011.thumb.jpg.85d2169ed95b3a6159149555b5668998.jpg

Een al eerder geposte foto, maar nog niet eerder in 'mijn' topic. Nala past er qua kleuren en het gebrek aan pluis niet helemaal bij, maar ach. Ze is zo leuk 😄 Een klein brutaaltje.

En hun nieuwe huisje. Deze hebben ze hier pas gekregen. Venco was de eerste die erop zat. Best trots op m'n 'oudje'. Ze wordt al bijna 8. Helemaal nog niet zo oud voor een dwergje, maar wel mijn omaatje. Al is Britt ongeveer net zo oud, maar die is altijd al wat rustiger geweest. 

IMG-20191107-WA0007.thumb.jpg.88f256c95e387b5b8215f9e4a6615ff2.jpg

En als ik buiten sta voor de achterdeur, kijk ik zo de konijnenkamer in en heb ik dit uitzicht 😍:

IMG-20191103-WA0000.thumb.jpg.e7c934b7e37cada9e206f9d22f6b8159.jpg

Denk dat ze hier aan het samenspannen zijn. Ik ben er nog niet achter waarover... 

Omg vet veel ruimte (heb alleen deze pagina gelezen en je gevolgd ben te lui alles af te gaan srry :P) jaloerse hiero! Maar goed misschien is het beter van niet haha. Ze zien me al aankomen op de woning XD. (woongroep) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie heeft er nog ander vertier nodig met de hele dag "konijnen-TV", scharrelende kippetjes en de pony's? Je zou eigenlijk een web cam in je konijnenkamer moeten zetten....zelfs als ze slapen, zijn ze heerlijk om naar te kijken. 🥰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei JokeC:

Wie heeft er nog ander vertier nodig met de hele dag "konijnen-TV", scharrelende kippetjes en de pony's? Je zou eigenlijk een web cam in je konijnenkamer moeten zetten....zelfs als ze slapen, zijn ze heerlijk om naar te kijken. 🥰

Wij hebben een konijnencam 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites