Ga naar inhoud

likken


melisa277

Aanbevolen berichten

Google

omg

zoek anders een hobby. Is dat geen idee?

Is het misschien een idee om niet tereageren als je bot wilt zijn? Ik vind het gemeen klinken als je bot en kortaf gaat doen. Ik vind wil je haar helpen geef der een link of zeg de informatie. Zeg anders niets en ga verder. Moderatoren zijn hier volgens mij mee eens toch? :)

Ik vraag ook heel veel van dit soort vragen. Komt er op een duur ook dit soort reacties te staan? Als ik een nieuwe ling was Dan zou ik juist afschrikken en denken. Bah wat een naar forum ik ga eraf het helpt me toch niet. wordt alleen maar afgesnauwt en daar heb je niets aan.

@ melissa277 volgens mij vinden ze dan elkaar inderdaad lief en aardig ze wassen elkaar dat is altijd schattig om te zien vind ik :) inderdaad zijn ze dan vriendjes ;)

Blijf gewoon je vragen hier stellen hoor! Doe ik ook gewoon. Kijk anders even in mijn topics als je het leuk vind. Kun je veel informatie tegen komen waar veel mensen niet over nadenken. ;)

Ga zo door hoor! laat je niet afschrikken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Melisa nog veels te jong om de regels van het forum te begrijpen :yes: ik schat haar hooguit 12jr. :whistle2:

Ik ben het eens met wat Djohn zei... Als je niet aardig kan zijn in je antwoorden... Je beter gewoon GEEN reactie geeft.

Als je je nu boos gaat maken op haar of niet... Ze begrijpt het toch nog niet! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djohn, diezelfde moderatoren zeggen ook: Gebruik eerst de zoekfunctie! Vind je je antwoord niet? Open dan een nieuw topic. En het antwoord op deze en veel van haar andere vragen, staat al op dit forum, zo niet op de infopagina's van deze site..

Ja klopt maar als je jong bent en nieuw ga je dat niet doen. Om eerlijk te zijn heb ik nooit die regels gelezen... Hmm.... Dacht de ongeschreven regels wat me logisch lijken zouden hier vast ook van toepassing zijn ;) Gewoon aardig voor elkaar zijn zoek een topic als je het antwoord niet weet. maar soms is die zoekfunctie heel irritant moet ik zeggen. zit ik een half uur te zoeken voor het antwoord. ja dag dan open ik gewoon een nieuw topic en kijk ik later terug :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Melisa nog veels te jong om de regels van het forum te begrijpen :yes: ik schat haar hooguit 12jr. :whistle2:

Ik ben het eens met wat Djohn zei... Als je niet aardig kan zijn in je antwoorden... Je beter gewoon GEEN reactie geeft.

Als je je nu boos gaat maken op haar of niet... Ze begrijpt het toch nog niet! :yes:

gelukkig iemand die mij begrijpt ;) Als je irritaties hebt ga die maar loslaten in het bos ofzo en schreeuw het daar uit in plaats op het forum :yes: Want laten we hier het leuk houden op het bunny bunch forum. Heb je een klaag zeg het dan eens in een prive bericht zodat het niet op internet komt te staan waar iedereen het kan lezen of klaag in het klaag topic daarvoor is die toch gemaakt? :P :whistle2::yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las gisteren ergens in een ander topic dat de TS 15 jaar is. Volgens mij oud genoeg om de zoekfunctie te gebruiken.

Ja klopt inderdaad. Maar weet wel misschien heeft ze een beperking en daarom dat ze het niet doet. of misschien heeft ze dyslexy of snap ze de zoekfunctie niet echt. Tot voor kort snapte ik er geen bal van.

Weten jullie nog mijn topics? Heb zelf ook een boel beperkingen en ging heen weer x op x met vragen hier op het forum. Maar kreeg wel antwoord. had soms best wel vragen waar van je denk... hoe kom je er op? Maar ja als jullie antwoorden willen geven aan topic starter kunnen jullie ook naar mijn topics laten zien. Of ik kan het zelf linken :P Heb 80% van de vragen die ooit zijn gesteld in mijn topics ofzo? misschien wel heel overdreven als je over konijnen vragen hebt.. Maar goed neem ik 50% ook goed. :P haha Best wel apart hoeveel vragen ik had. :) maar het was allemaal voor het welzijn van mijn konijn :)

aangepast door Djohn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van de zoekfunctie, ik vind dit wel een beetje een vraag naar de bekende weg. Natuurlijk is het logisch dat ze blij zijn met elkaar als ze elkaar likken. Je stelt toch ook niet de vraag of ze elkaar misschien stom vinden als ze elkaar bijten?

heeft niet dat als ze elkaar bijten dat ze elkaar stom vinden kan ook stoeien zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp je wel lieve jongen

thanks het ging om het principe dat mensen anders kunnen zijn en je soms niet aan dingen denk.

Maar goed het gaat nu wel heel erg off topic merk ik. Het lijkt net of ik dit topic overneem is ook niet de bedoeling enzo...

Ik wacht tot topic starter reageerd anders is het ook niet aardig. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar mijn geduld bij deze meid is gewoon op. Ik geloof werkelijk niet dat dit serieuze vragen zijn. Anders moet je even zoeken tussen de eerdere vragen die ze had. Misschien begrijp je me dan.

En niet bot doen is een mooi streven, maar als je ziet wat een mail ik afgelopen week van haar kreeg, zou je mening ook iets anders zijn. Ik snap niet dat deze meid nog niet gebanned is eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks het ging om het principe dat mensen anders kunnen zijn en je soms niet aan dingen denk.

Maar goed het gaat nu wel heel erg off topic merk ik. Het lijkt net of ik dit topic overneem is ook niet de bedoeling enzo...

Ik wacht tot topic starter reageerd anders is het ook niet aardig. ;)

dat bedoel ik ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar mijn geduld bij deze meid is gewoon op. Ik geloof werkelijk niet dat dit serieuze vragen zijn. Anders moet je even zoeken tussen de eerdere vragen die ze had. Misschien begrijp je me dan.

En niet bot doen is een mooi streven, maar als je ziet wat een mail ik afgelopen week van haar kreeg, zou je mening ook iets anders zijn. Ik snap niet dat deze meid nog niet gebanned is eigenlijk.

wie bedoel je eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

van jou ook

Vind je dit nou nodig bunnysgirl? Voor iemand die zelf beweert gepest te worden ben je niet erg aardig hè, iemand persoonlijk aanvallen. Als je gepest wordt weet je toch zelf hoe dat is? Ik zou eens beginnen zelf wat aardiger te zijn naar anderen, dan krijg je het namelijk ook terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het gewoon beter als hier een slotje op komt. En natuurlijk moet iedereen gewoon proberen om aardig tegen elkaar te doen en als je een vraag hebt, eerst de zoekmachine gebruiken omdat er anders ontzettend veel topics over hetzelfde onderwerp komen.

TS: volgens mij heb je het antwoord al en anders kan je de zoekmachine gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien een idee om niet tereageren als je bot wilt zijn? Ik vind het gemeen klinken als je bot en kortaf gaat doen. Ik vind wil je haar helpen geef der een link of zeg de informatie. Zeg anders niets en ga verder. Moderatoren zijn hier volgens mij mee eens toch? :)

Ik vraag ook heel veel van dit soort vragen. Komt er op een duur ook dit soort reacties te staan? Als ik een nieuwe ling was Dan zou ik juist afschrikken en denken. Bah wat een naar forum ik ga eraf het helpt me toch niet. wordt alleen maar afgesnauwt en daar heb je niets aan.

@ melissa277 volgens mij vinden ze dan elkaar inderdaad lief en aardig ze wassen elkaar dat is altijd schattig om te zien vind ik :) inderdaad zijn ze dan vriendjes ;)

Blijf gewoon je vragen hier stellen hoor! Doe ik ook gewoon. Kijk anders even in mijn topics als je het leuk vind. Kun je veel informatie tegen komen waar veel mensen niet over nadenken. ;)

Ga zo door hoor! laat je niet afschrikken :)

ooh je bent zo lief dankje wel andere mensen zijn niet lief ♥

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .