Ga naar inhoud

Spider laten castreren vragen er over


Djohn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

dankjulliewel voor de reacties! ;)

Met Spider gaat het Super goed hij is heel blij met zijn nieuwe ruimte en hij rent overal rond en springt in eens heel hoog bunnyflops. :P heel raar kan hij springen zeg! xD

haha hij is liever merk ik naar mij toe :) later komt er een vrouwtje bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh... Bij mijn dieren arts gelukkig niet. daar kreeg hij plaatselijke narcose. Ik ben zo bang dat hij anders niet bij komt... Je hoort hier wel op het forum van die verhalen... Mijn dierenarts is ook konijnen kundig dus ook wat duurder lijkt het maar dat is eigenlijks niet zo. ze kijken hem voor de castratie helemaal na op gezondheid. de medicijnen en de nazorg zit dus na 10 dagen nakijken hechtingen verwijderen eventueel nog iets extra zit er al in het pakket voor €100 :) valt eigenlijks wel mee! :) Bij sommige dierenartsen zit het apart krijg je nog meer kosten...

Mijn dieren arts zei tegen mij dat een plaatstelijke verdoving heel pijnlijk is voor n konijn.. alleen de prik al doet bijna net zo zeer als de operatie zelf.. alleen doet de prik maar heel even pijn..

Dat is wat de dierenarts zei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat hij zich weer goed voelt! Wat zal hij blij zijn met zijn vriendin straks :)

vind ik ook de boef ontsnapte werd er wakker van hij lag op.me bed in eens! ;-) lief hoor niets is stuk thankgod tilde hem even op.niets aan de hand stribbelt niet meer tegen

Het is lastig om hem in een grote kamer snel de ren in te jagen:-P

Wat fijn dat hij erg vrolijk is! En hij zal vast nog vrolijker zijn met een vriendinnetje! :)

Zeker weten

klopt heb ik hier al op rmfer
oeps hier had ik al op gereageed
Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ik ook de boef ontsnapte werd er wakker van hij lag op.me bed in eens! ;-) lief hoor niets is stuk thankgod tilde hem even op.niets aan de hand stribbelt niet meer tegen

Het is lastig om hem in een grote kamer snel de ren in te jagen:-P

Zeker weten

oeps hier had ik al op gereageed

kleine boef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .