Spring naar bijdragen
Lianne22

Na een lange tijd..! Brutus, Sambal, Bazooka en helaas geen Willy meer..

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Misschien kennen sommige leden die al wat langer actief zijn op dit forum mij nog.. nouja eerder mijn konijnen denk ik dan :he:

..

oh en toen werd mijn bericht zomaar geplaatst terwijl ik nog niet klaar was!! haha

..

Ik had voorheen 4 Konijnen. 2 koppels Brutus & Willy en Sambal en Bazooka. 2 opvallende koppels waar van de rammen duitse/vlaamse -hoe je het noemen wilt ;-)- reuzen zijn en de voedsters rasloze hangoortjes. Ze leefde binnen bij ons in de serre. Later heb ik ze gekoppeld met zijn 4en bij elkaar.

Inmiddels ben ik verhuisd en hebben wij een heerlijke grote tuin gekregen en daarbij zijn ook de konijnen naar buiten verhuisd. Helaas is Willy al een tijdje geleden overleden aan een plotseling onverklaarbaar iets.. en heb ik nu 3 konijnen over die gelukkig zonder problemen samen leven. Wij zijn momenteel een buitenren aan het bouwen met inloop mogelijkheid naar de schuur, jammer dat willy dat niet mee heeft mogen maken..

Ik doe hier graag weer nieuwe ideeën op voor het buitenverblijf en zeer binnenkort zal er ook weer een 4e konijn bijkomen. Daarnaast ben ik ook benieuwd of ik nog oude bekende tegenkom!! :-) :-)

Groetjes,

Lianne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom terug Lianne. Rot om te horen dat Willy is overleden.

Dankje!:yes:

Ja zeker... Het hoort natuurlijk bij het houden van dieren.. Ik heb een tijdje gedacht dat ik dan bij 3 konijnen ging houden, maar dan heb je bijna een heel nieuw buiten konijnen paradijs klaar en gaat het toch weer kriebelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk weer wat van je te zien en Willy ach dat was mijn favoriet van het hele stel ze had een grote vent maar zij was de baas ik vondt het geweldig

Heel veel sterkte nog

En wat zullen ze gaan genieten buiten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lang niet gezien! Sterkte nog met het verleis van Willy. Waar blijven de foto's? ;)

thanks! Ik zal straks eens wat plaatsen ;-)

Bij jou is er een kleine uitbreiding geweest aan je onderschrift te zien? ;-)

bewerkt door Lianne22

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat leuk weer wat van je te zien en Willy ach dat was mijn favoriet van het hele stel ze had een grote vent maar zij was de baas ik vondt het geweldig

Heel veel sterkte nog

En wat zullen ze gaan genieten buiten

Haha ja het was een super stel om te zien. Nu heeft kleine grote mannen, ze gaat er goed mee overweg moet ik zeggen. Thanks!

Hoe is het met jou konijnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
thanks! Ik zal straks eens wat plaatsen ;-)

Bij jou is er een kleine uitbreiding geweest aan je onderschrift te zien? ;-)

Haha ik heb er nu zes eigen. Een viertal en een koppel.

bewerkt door Dollie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet wat destijds voor jou is :P Feline en Peter Rabbit wonen in elk geval nog gezellig samen, daar is niks veranderd. Fred en Jasmijn zijn in de zomer van 2012 ingeslapen. Pip woont nu samen met Bram, Pax en Nayan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet wat destijds voor jou is :P Feline en Peter Rabbit wonen in elk geval nog gezellig samen, daar is niks veranderd. Fred en Jasmijn zijn in de zomer van 2012 ingeslapen. Pip woont nu samen met Bram, Pax en Nayan.

Fred leefde in elk geval nog wel. Rot om te horen.. Jasmijn komt mij eerlijkgezegd niet bekend voor.? en pip ken ik nog wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fred leefde in elk geval nog wel. Rot om te horen.. Jasmijn komt mij eerlijkgezegd niet bekend voor.? en pip ken ik nog wel!

Fred is negen jaar geworden, natuurlijk was tien of elf of twaalf of of of... nog leuker geweest maar het is natuurlijk een keer klaar. Jasmijn hebben we in 2011 in huis genomen als pleegkonijn en die is uiteindelijk via een omweg nog weer teruggekomen en toen gebleven. Helaas niet lang. Feline hebben we al drie jaar en Peter Rabbit al twee. Bram, Pax en Nayan zijn er bij gekomen toen Pip alleen achterbleef zonder Fred en Jasmijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fred is negen jaar geworden, natuurlijk was tien of elf of twaalf of of of... nog leuker geweest maar het is natuurlijk een keer klaar. Jasmijn hebben we in 2011 in huis genomen als pleegkonijn en die is uiteindelijk via een omweg nog weer teruggekomen en toen gebleven. Helaas niet lang. Feline hebben we al drie jaar en Peter Rabbit al twee. Bram, Pax en Nayan zijn er bij gekomen toen Pip alleen achterbleef zonder Fred en Jasmijn.

Ja Feline en Peter Rabbit ken ik natuurlijk nog wel ja! En ja we willen allemaal wel 100 worden. Maar 9 is geen slechte leeftijd en het belangrijkst is dat je kunt zeggen dat Fred het goed bij jou heeft gehad. ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites