Ga naar inhoud

Teddy heeft gas.....


Teddynijnen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben net weer terug van de da. Het zag er erg slecht uit voor Ted. Het duurde eigenlijk al te lang. Hij was erg afgevallen en daardoor verzwakt. De brei in zijn maag was zo dik en hij reageerde niet op de medicatie. Om hem verder lijden te besparen heb ik in overleg met de arts hem in laten slapen. Arme Teddy... We wilden allebei zo graag maar het ging gewoon niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh arme Ted :(

Heb net een groot deel van het topic zitten lezen en toen ik halverwege was met lezen hoopte ik zooooo dat hij er nu alweer bovenop zou zijn. Heel naar om te lezen dat hij het niet gered heeft...

Wat een ongelofelijke doorzetters zijn jullie zeg!

Het ligt zeer zeker niet aan jou dat Ted het niet heeft gehaald!!

Heeel erg veel sterkte!

Dikke knuffel, Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt allemaal voor de adviezen en steun!!!

Ik vind het zo erg dat hij het niet heeft gered. Ik geef zijn vriendin nu alle aandacht, zij snapt er niks van.

Ik denk er nog over na of ik ze ga koppelen aan een bestaand koppeltje of dat ik op zoek ga naar een nieuwe man. Maar eerst wil ik even bijkomen van de afgelopen week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Pluis heeft ook meerdere keren last van verstopping gehad. Bovenstaande ellende met een ziek konijn dat medicatie nodig had etc ook meegemaakt. Tip: sinds ik hier op de Bunnybunch een zak SS korrels heb besteld, heeft hij er niet één keer meer last van gehad! Misschien vind je €35,- duur, maar wat kost de dierenarts?? Ik wil dit ff kwijt aan iedereen die zit met dit probleem. Als je konijn eenmaal ziek is, kan het te laat zijn. Pluis doet het er super op! En geloof me: ik had een abonnement op de dierenarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Pluis heeft ook meerdere keren last van verstopping gehad. Bovenstaande ellende met een ziek konijn dat medicatie nodig had etc ook meegemaakt. Tip: sinds ik hier op de Bunnybunch een zak SS korrels heb besteld, heeft hij er niet één keer meer last van gehad! Misschien vind je €35,- duur, maar wat kost de dierenarts?? Ik wil dit ff kwijt aan iedereen die zit met dit probleem. Als je konijn eenmaal ziek is, kan het te laat zijn. Pluis doet het er super op! En geloof me: ik had een abonnement op de dierenarts!

Helaas gaat die vlieger niet altijd op bij elk konijn. Ik voer al jaren SS maar heb nog steeds 1 konijn die regelmatig problemen heeft. Die heb ik sinds kort op een ander voer over gezet en het LIJKT..... dat dat beter gaat. Maar dat is altijd uitproberen. SS is wel een van de betere voeding voor konijnen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .