Ga naar inhoud

Wokken: 12 oktober

Dollie
 Delen

We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?

• Zaterdag 5 oktober
    • Zaterdag 12 oktober

Aanbevolen berichten

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je van je ouders mag komen dan is je leeftijd geen enkel probleem. Het restaurant is in Amersfoort (Nederland), direct naast het station, maar het is wel een behoorlijke reis vanuit Antwerpen met de trein.

Overleg thuis maar even heel goed voordat je een besluit neemt en houd ook rekening met de kosten. Het wokken kost rond de 30 euro (is nog niet zeker) en dan komt de reis er nog bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fluf en Tinus: ooh, begrijp me niet verkeerd, maar dat snap ik heel goed hoor! Volgend jaar een nieuwe kans. Als het hier dan nog hetzelfde is, heet dat ;)

Ik zit dit jaar met een vakantie (Egypte, als dat nog doorgaat... Qua omboeking hangt t er vanaf of het kan..). Dus ach, wie weet kan ik toch nog mee, bedenk ik me net :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen die mee wil komen: graag even een PB-tje aan me sturen, zodat ik weer een goed overzicht heb van het aantal deelnemers en op die manier met het restaurant iets af kan spreken (prijs, eventuele specials en dergelijke)... Uiteraard probeer ik ook dit jaar weer iets extra's te doen!

En wat de wijn betreft sluit ik me ook helemaal aan bij het voorstel van Rian. Misschien kom ik dan zelfs wel met de auto en blijf niet overnachten (hoewel die kamers wel heel lekker zijn in het NH)...

Gaat Janet dan aan het water? :gasp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag dat Janet aan het water gaat zul je niet meemaken :)

Maar inmiddels heb ik al ontdekt dat er geen kamers meer vrij zijn voor het lage tarief in het NH hotel, dus dat wordt of trein of auto voor me. In het eerste geval drink ik een paar wijntjes (maar met mate) en in het geval van auto zal het hooguit een wijntje zijn en daarna gewoon lekker iets fris (tonic of bitter lemon zijn heerlijke drankjes)...

Er zijn overigens ook best al een aantal BB-ers die mij nuchter hebben meegemaakt, hoor :yes: Het is zeker niet altijd feest :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag dat Janet aan het water gaat zul je niet meemaken :)

Maar inmiddels heb ik al ontdekt dat er geen kamers meer vrij zijn voor het lage tarief in het NH hotel, dus dat wordt of trein of auto voor me. In het eerste geval drink ik een paar wijntjes (maar met mate) en in het geval van auto zal het hooguit een wijntje zijn en daarna gewoon lekker iets fris (tonic of bitter lemon zijn heerlijke drankjes)...

Er zijn overigens ook best al een aantal BB-ers die mij nuchter hebben meegemaakt, hoor :yes: Het is zeker niet altijd feest :whistle2:

OOohh zijn de kamers al weg?? Niet leuk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo pb verzonden wel is dan de vraag voor mij of ik Soest nog zit of in Tilburg. Zelf hoop ik al in Tilburg, maar dan kan ik vast wel bij pappa en mamma logeren :angel: en anders ff met de auto op en neer crossen. Dan kan ik eventueel lifters meenemen.

Ik zal ook ff flitzer aan der oortjes trekken of ze mee wil :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL, soms ben ik echt suf...

In de VS wil ik in ieder geval minstens een dag naar New York om een beetje te winkelen en sfeer te proeven. Ook gaan we naar het strand (weet niet precies waar, maar het allemaal in de buurt van het plaatsje Lincroft, New Jersey) en er staat een wijnproeverij op stapel. Verder gewoon lekker alleen maar doen waar we zin in hebben.

Vriendin Colleen kennende heeft ze al wat dingen geregeld en bovendien is ze een geweldige veganistische kok en verheug ik me op haar recepten. Om het huis is een enorme tuin die door een tuinarchitect is aangelegd, met verschillende terrasjes al dan niet in de zon. Kortom, die tijd kom ik wel door daar :) Heb er zo'n zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .