Ga naar inhoud

Wokken: 12 oktober

Dollie
 Delen

We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?

• Zaterdag 5 oktober
    • Zaterdag 12 oktober

Aanbevolen berichten

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat op FB was gewoon toevallig. Repelsteeltje had iets gepost en toen kwam het wokken toevallig aan bod. Het is dus niet zo dat er daar een groep is aangemaakt of dat er iets over het wokken is gezegd en dat jullie daar niets vanaf weten. :)

Ik denk, ik vermeld het even. ;)

Oh, dat bedoelde ik ook niet hoor. Het leek me alleen zo omslachtig. Op het ene forum afspreken met allemaal mensen die je kent van een ander forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wel weer waar. Ik zal het forum gewoon wat vaker moeten lezen :P

Dat op FB was gewoon toevallig. Repelsteeltje had iets gepost en toen kwam het wokken toevallig aan bod. Het is dus niet zo dat er daar een groep is aangemaakt of dat er iets over het wokken is gezegd en dat jullie daar niets vanaf weten. :)

Ik denk, ik vermeld het even. ;)

Ah, ik heb die post van Repelsteeltje even gemist dan of niet in de comments gekeken :) Dank voor de opheldering!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat bedoelde ik ook niet hoor. Het leek me alleen zo omslachtig. Op het ene forum afspreken met allemaal mensen die je kent van een ander forum.

Oohh dat snap ik hoor dat jij dat niet zo bedoelde, maar meerdere mensen vroegen zich af waarom ze op FB niets hadden gelezen/meegekregen, dus vandaar dat ik het even had uitgelegd. Zo werd het wat duidelijker. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen die mee wil komen: graag even een PB-tje aan me sturen, zodat ik weer een goed overzicht heb van het aantal deelnemers en op die manier met het restaurant iets af kan spreken (prijs, eventuele specials en dergelijke)... Uiteraard probeer ik ook dit jaar weer iets extra's te doen!

En wat de wijn betreft sluit ik me ook helemaal aan bij het voorstel van Rian. Misschien kom ik dan zelfs wel met de auto en blijf niet overnachten (hoewel die kamers wel heel lekker zijn in het NH)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, dan ben ik weer gelijk het hele weekend eraan kwijt, kost het weer zo veel tijd en geld. Maar misschien toch iets om over te denken aangezien ik wel graag wil komen.

Je kan ook een hotelkamer met iemand delen, dat scheelt ook weer in de kosten.

Ik heb een bericht van Loes (Zwarte Panter) gehad. Zij wilt graag mee, maar ze weet nog niet of ze kan. Ze gaat straks stage lopen en ze weet nu nog niet of ze het in weekend ook stage moet lopen. Zodra zij meer weet, laat ze het mij weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me dat het zaterdag 12 oktober wordt. Hiervoor zijn de meeste stemmen en een aantal mensen dat het eerste weekend van oktober nooit meekon vanwege andere bezigheden kan dan ook eens mee.

Joseph Wong (van het restaurant) is al op de hoogte van de plannen, maar wacht nog op de concrete datum en overige, zoals het aantal deelnemers... De verrassing van dit jaar gaat ook in samenwerking/ overleg met hem :P

Overigens heb ik nog maar één PB binnen... Dus dat kan beter!

Zoals de afgelopen jaren ga ik ook deze keer weer een overzichtje maken van deelnemers, maar dat doe ik op basis van de ingekomen PB-tjes, want anders moet ik steeds op dit topic teruglezen met de kans dat er iemand over het hoofd gezien wordt en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ervaring leert dat met het stemmen over een datum er altijd mensen zullen zijn die helaas niet mee kunnen, maar dat met het nemen van een besluit de zaken een stuk eenvoudiger te organiseren zijn. Wat dat betreft zou ik bij deze willen voorstellen: BB-Wokavond: 12 oktober 2013, vanaf ongeveer 18.00 uur in Wokrestaurant Het Oosten in Amersfoort...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .