Ga naar inhoud

Wokken: 12 oktober

Dollie
 Delen

We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?

• Zaterdag 5 oktober
    • Zaterdag 12 oktober

Aanbevolen berichten

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil Joseph wel even bellen of ie de wijn verstopt hoor ;)

Ik vind dit wel een serieus iets om aan te kaarten. Niet dat Joseph echt de wijn moet verstoppen, een paar glaasjes kunnen we best drinken, maar that's it. Laten we dat samen bij deze afspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel een serieus iets om aan te kaarten. Niet dat Joseph echt de wijn moet verstoppen, een paar glaasjes kunnen we best drinken, maar that's it. Laten we dat samen bij deze afspreken.

:goed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen punt!! M'n rijbewijs is m'n werk, dus voor mij zowiezo geen alcohol als ik nog moet rijden, en die kans is zeer groot ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nog niet, ik beslis pas vlak van tevoren. Maar als ik moet rijden ben ik echt heel principieel: ik drink nog geen slok alcohol. Mijn baalt wel eens als we uit eten gaan en ik zeg dat ik wil drinken, want ook dat is hoogstens 1 of 2 glazen wijn. Dus meestal mag hij aan het bier. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook helemaal gemist op FB, Fluf en Tinus, waar had je dat gepost dan? Want FB laat ook niet alles in je timeline zien.

Misschien een FB wok-groep aanmaken? Want ik ben hetzelfde als jij, gebruik de laptop nog amper dus kom ook weinig meer hier. Het is nu gewoon heel toevallig dat mijn telefoon kapot is, en niks tegen de telefoon van Kaatje-Kim die ik nu ff leen (ben er heel blij mee), maar die is wat langzamer en daardoor gebruik ik nu voor het eerst sinds weken de laptop voor het eerst weer en zie toevallig dit topic.

Ik kan in principe beide data, maar als het weer in Amersfoort is dan vind ik dat met het OV erg ver reizen omdat je dan ook weer bijtijds naar huis moet en dus niet zo gek lang kan blijven terwijl je wel lang onderweg bent. Vond het erg jammer vorig jaar weer zo vroeg weg te moeten. Dus ik hoop op mensen die met de auto vanuit de regio Den Bosch willen gaan zodat ik mee kan rijden, dan kom ik graag!

aangepast door Lonja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien een vreemde gedachte, maar is het bunnybunch-forum niet juist de aangewezen plek voor een topic over het bunnybunch-wok-event? :whistle2:

Nee hoor, zeker geen vreemde gedachte. Daarbij heeft ook niet iedereen fb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .