Ga naar inhoud

Wokken: 12 oktober

Dollie
 Delen

We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. We gaan weer wokken! Welke datum heeft jouw voorkeur?

• Zaterdag 5 oktober
    • Zaterdag 12 oktober

Aanbevolen berichten

Over een paar maanden is het weer oktober en dan is het ook weer tijd voor de jaarlijkse wok! ;) Even peilen wat de voorkeur heeft qua datum: Zaterdag 5 oktober of zaterdag 12 oktober?

Als je op beide dagen kan dan kun je gewoon op beide stemmen.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee hoor, maar ik kan mij van repelsteeltje herinneren dat dit elk jaar een probleem is en ook blijft.

Was ook maar een grapje ;) Ik zit dit jaar met vakantie in de nacht van 12 op 13 oktober. Vandaar. Als het goed is, is dat volgend jaar geen probleem meer, bij mij dan. Hangt van de data van de herfstvakantie af. Maar komt vast goed. Anders sla ik maar een jaar over en komt het volgend jaar wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik er alles aan ga doen om er ook weer bij te zijn hoor. Moet als moeder toch al mijn kinderen in het gareel zien te houden :rofl:

Ik kan ip allebei de dagen, dus heb daar ook voor gestemd. Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar de 5e omdat ik dan weer een heel weekend in die regio heb.

(als het allemaal mogelijk is in de huidige situatie natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf nu ga ik gewoon weer via BB communiceren :P

FB is gewoon een handige snelle manier om snel zaken te bespreken, want op de smartphone. Laptop gebruik ik tegenwoordig heel weinig, maar dat ga ik weer oppakken.

Hopelijk mag ik ook deze keer wel weer mee met het wokken.... Zal proberen me te gedragen, maar ja, zolang Joseph van die lekkere wijn schenkt is dat best lastig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .