Ruthie Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Maar dan zit mijn man zolang alleen met de nijnies, weet niet of ik dat wel betrouw . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Dus, ik ga wokken en neem mee:Jeroen (Wortel76)RianIris (Dollie)AniekMichaela (michaela23)Zwarte Panter (Loes. Ik stuur haar een bericht en vraag of ze mee wil. Dat denk ik wel, maar ze moet ook kunnen natuurlijk. )Michelle (MichelleloveElmo) (Als ik het financieel kan rond breien dat ik kan komen kom ik ook!) (wat een vage zin eigenlijk)Daisy (Deeskuh88)Bikkel (sabrina) (vanuit limburg of Enschede, plaats voor 4 personen in de auto!)Domino (Laura) vanuit de Zwarte markt (voor de kenners), wil best carpoolen.Marjolein (Marjoleintje) Janneke (Gnarfje) Uit regio Rotterdam. Nog wel paar plaatsen in de auto.(beetje onder voorbehoud, maar ga er wel alles aan doen)Lianne (Vanuit Alkmaar met trein, 40%korting voor nog 3 anderen. Kan het niet extreem te laat maken want moet zondag om 09:30 sporten...Aiks ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 (aangepast) Zo, ik heb mezelf er ook bij gezet. Ben de laatste keer in Den bosch meegeweest, word wel eens tijd. Vorig jaar was ik ziek na mn vakantie en baalde ik best wel...Dacht nu dat ik het mooi kon combineren met een bezoekje aan mijn ouders maar dat word wat lastig als ik om half 10 in Alkmaar weer verwacht word bij sportgedoe. 6 augustus 2013 aangepast door lianne Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Uhhh, beetje laat van me, maar hebben we het nog steeds over de tweede zaterdag in oktober? Ik ben al wel een beetje bezig geweest met kaartjes ontwerpen en heb ook al even contact gehad met Joseph Wong. Hij vindt het heel leuk dat we ook dit jaar weer komen Zal ik me er verder buiten houden, want het lijkt allemaal prima geregeld te zijn. Ik vind het overigens wel leuk om weer de contacten met het restaurant te onderhouden....... En naamkaartjes te maken. Diegenen die vorig jaar het hoesje mee naar huis hebben genomen kunnen deze wel hergebruiken en dan koop ik er nog wel een aantal bij voor de nieuwe deelnemers (als iedereen die mee gaat even een pb-tje naar me stuurt dan ga ik weer aan de slag. Het wordt vast weer gezellig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Volgens mij is het nog niet bekend of het het 1e of 2e weekend wordt, dat datum topic loopt nog.Ik wacht dus even af met pb welke datum t wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Oh janet, dat kaartje heb ik niet meer hoor! :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 En ik maar denken dat mijn fröbelwerk gewaardeerd werd ;P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik heb m nog wel hoor! Weet alleen niet waar. Ik draag m niet dagelijks het konijntje hangt aan mijn tas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ben ik nou een nerd dat ik ze allebei nog heb? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Ja :rofl: maar ik ben inmiddels verhuisd, en jaaa waar heb ik dat leuke fröbelwerkje gelaten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Haha dat konijntje hangt inderdaad ook nog aan mijn tas, maar waar dat kaartje is gebleven????? Geeeeeen idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten