Dollie Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Anders moeten we ff een stemtopic maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Lijkt me prima Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Nou die kun je wel gebruiken hoor Christa! maar gezellig als je komt!Ik ga trouwens ook ergens in oktober naar jersey boys en dat kon wel s hetzelfde weekend zijn..Oeh leuk, daar wil ik ook echt naar toe. Ben er heel benieuwd naar.En ik denk dat ik dit jaar ook maar eens weer een keertje meega als ik kan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 JB is 13 oktober.. Zou evt natuurlijk wel in Amersfoort kunnen slapen als het wokken de 12e is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?73287-Wokken-Datum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Jeroen (Wortel76)RianIris (Dollie)AniekMichaela (michaela23)Zwarte Panter (Loes. Ik stuur haar een bericht en vraag of ze mee wil. Dat denk ik wel, maar ze moet ook kunnen natuurlijk. )Michelle (MichelleloveElmo) (Als ik het financieel kan rond breien dat ik kan komen kom ik ook!) (wat een vage zin eigenlijk) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Zal ik het dan ook maar doen zoals het blijkbaar geacht wordt/moet? Ik ga wokken en neem mee:Jeroen (Wortel76)RianIris (Dollie)AniekMichaela (michaela23)Zwarte Panter (Loes. Ik stuur haar een bericht en vraag of ze mee wil. Dat denk ik wel, maar ze moet ook kunnen natuurlijk. )Michelle (MichelleloveElmo) (Als ik het financieel kan rond breien dat ik kan komen kom ik ook!) (wat een vage zin eigenlijk)Daisy (Deeskuh88) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 JB is 13 oktober.. Zou evt natuurlijk wel in Amersfoort kunnen slapen als het wokken de 12e isJa want jb is in utreg! Ik wil ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 O leuk! Ik ben alleen niet zo een held met reizen. In Amersfoort kom ik wel met de trein, maar dan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 O leuk! Ik ben alleen niet zo een held met reizen. In Amersfoort kom ik wel met de trein, maar dan......dan loop je het station uit, sla je linksaf en dan: bestemming bereikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Precies, daar is de locatie (o.a.) op uitgezocht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 (aangepast) Aaah oke das handig!Nouja ik kijk wel even, jullie zijn een redelijk vast clubje en dat wil k als newbee ook weer niet verstoren. 5 augustus 2013 aangepast door Charita Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 De wok is volgens mij voor alle leden hoor charita:) nieuwe gezichten is denk ik alleen maar leuk! Ik ken er een paar buiten de wok om. Maar hoop dit jaar mee te kunnen! Zo ff op computer (telefoon lukte niet) stemmen voor de datum dat ik kan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Er zijn elk jaar nieuwe mensen bij hoor, is toch juist leuk? Gewoon gaan als je graag wil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Aaah oke das handig!Nouja ik kijk wel even, jullie zijn een redelijk vast clubje en dat wil k als newbee ook weer niet verstoren. Nou, eigenlijk zijn wij een zeer hecht groepje, een soort sekte, en als je meewilt, moet je eerst een aantal rituelen ondergaan. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 He dat had niemand mij gemeld... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 He dat had niemand mij gemeld...Dan weet je het nu. Maarre, jou heb ik al eens gezien en stiekem aan een aantal tests laten meedoen, dus jij mag mee.... :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Oh zo stiekem doen jullie dat dus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Oh zo stiekem doen jullie dat dus Jep, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Zolang het niet zo is dat de nieuwelingen de rekening moeten betalen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Nou, eigenlijk zijn wij een zeer hecht groepje, een soort sekte, en als je meewilt, moet je eerst een aantal rituelen ondergaan. :he:Ow shoot! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Ehh nou.... Vorig jaar kwam t niet helemaal uit, dus ik zou wel opletten :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Zolang het niet zo is dat de nieuwelingen de rekening moeten betalen....Dat hoort er wel bij.... :he:Ehh nou.... Vorig jaar kwam t niet helemaal uit, dus ik zou wel opletten :he:Oh ja, idd. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Lol... Ik weet niet of ik nog wel wil dan Heb alleen.Christa pas in t echie gezien.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik ga wokken en neem mee:Jeroen (Wortel76)RianIris (Dollie)AniekMichaela (michaela23)Zwarte Panter (Loes. Ik stuur haar een bericht en vraag of ze mee wil. Dat denk ik wel, maar ze moet ook kunnen natuurlijk. )Michelle (MichelleloveElmo) (Als ik het financieel kan rond breien dat ik kan komen kom ik ook!) (wat een vage zin eigenlijk)Daisy (Deeskuh88)Bikkel (sabrina) (vanuit limburg of Enschede, plaats voor 4 personen in de auto!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten