Dollie Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Nou......... :eek:Nee hoor was heel gezellig met jou :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Toch geen trauma's opgelopen he? Ik vond het heel leuk om eens de gezichten achter de namen te leren kennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Dat vind ik dus ook! Daarom wil ik dit jaar ook echt supergraag mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Heeeeel flauw. :(Wees blij! Ik heb nog nachtmerries omdat ik weet hoe eng Rian is. Ik weet daarom ook niet of ik wel durf te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Wees blij! Ik heb nog nachtmerries omdat ik weet hoe eng Rian is. Ik weet daarom ook niet of ik wel durf te komen.Nee dan Wortel.. die is nog enger. Met dat bijlverhaal, weet je nog? hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Heb je je presentjes nog in de trein teruggevonden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Ik wil ook zo'n ding in jullie tuin :mdr:Nou dat kan! Als jullie het even neer komen zetten, mag je er elke dag op komen springen :goed: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Nee de presentjes zijn forever gone :'-( echt jammer. NS gaf nog wel netjes een bericht dat ze "doos met potjes" helaas niet hadden terug gevonden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 (aangepast) Nee dan Wortel.. die is nog enger. Met dat bijlverhaal, weet je nog? hahahaJa die is nog veel enger inderdaad :rofl: was dat verhaal helemaal vergeten.Zeg moet je de datums van je vrije dagen trouwens eerst uit Afrika ophalen? :whistle2: 4 augustus 2013 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Oh sorry alweer helemaal vergeten!!! Ik ga zo even bij Christa langs en als ik dan thuis ben app ik ze je even door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Gelukkig ben ik inmiddels aan de vergeetachtigheid gewend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Pfff het is wel erg ja bij mij. Ik heb een kalender hier en een agenda, maar toch lukt het me niet allemaal om te onthouden. Als ik het niet opschrijf, gaat het fout. Nu staat het zwart op wit hier dus dan gaat het goedkomen haha!Maken we trouwens een lijst hier van de wokmensen die allemaal mee gaan? Zal ik gewoon beginnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Mee naar de wok 2013:Jeroen (Wortel76)Rian Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Mee naar de wok 2013:Jeroen (Wortel76)RianIris (Dollie)Aniek:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Als ik op die datum kan, ik ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Ik ook! Als ik idd kan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Ik ga naar de wok en neem mee:Jeroen (Wortel76)RianIris (Dollie)AniekMichaela (michaela23)Zwarte Panter (Loes. Ik stuur haar een bericht en vraag of ze mee wil. Dat denk ik wel, maar ze moet ook kunnen natuurlijk. ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Dit zal wel een domme vraag zijn, maar wanneer wordt er gewokt?Ik weet nog niet of ik mee ga/kan, maar net wel een goed pleidooi voor gehoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Het eerste of tweede weekend van oktober. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Dit zal wel een domme vraag zijn, maar wanneer wordt er gewokt?Ik weet nog niet of ik mee ga/kan, maar net wel een goed pleidooi voor gehoord. Nee, wij BOBpen niet :-P maarrrr.... je kunt wel met 40% korting mee in de trein! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Dat wordt dan treinen inderdaad, voor het geval ik echt een borrel nodig blijk te hebben tijdens zo'n wokavond. Ik wacht de precieze datum hog even af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Trein is het makkelijkst, je stapt uit op het plein waar de wok is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Nou die kun je wel gebruiken hoor Christa! maar gezellig als je komt!Ik ga trouwens ook ergens in oktober naar jersey boys en dat kon wel s hetzelfde weekend zijn.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Nohhh flauw! We moeten sowieso nog kijken welk weekend denk ik. Eerste is het meestal dacht ik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Ja laatste 2x het eersye weekend maar toen werd gezegd mss nu 2edaar hoop k heel erg op want t eerste kan k niet ivm verjaardag van de moeder van mn vriend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten