Marjoleintje Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Ja, maar ik ben eng en bijt en niemand zit daar op te wachten, believe me !Niks van gemerkt! :neutral:(En wat was er met ballonnen en marsjes aan de hand dan? ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Dat is een tragisch verhaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleintje Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Dat is een tragisch verhaal*ramptoerist meldt zich* :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
femmeke Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Lijkt me ook wel gezellig, maar steengrillen en bowlen... The memories! Ik heb bij een bowling-steengrilrestaurant gewerkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 steengrillen is idd een idee, maar ze zullen daarin toch ook wel vegetarische dingen in hebben?Ïk ben iig weer in ^^Lijkt me weer erg leuk. Ik zal vragen of lieve Flitzer ook nog mee wilt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Het woktopic is nu en steengriltopic? k lees t wel. De verhalen over de wok in Amersfoort waren wel heel goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik zou ook wel weer willen wokken hoor. Het beviel mij daar goed. Maar andere ideeën zijn ook wel leuk, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik weet dat er eerder nogal pittige discussies waren over de plaats etc dus ik zou voorstellen om het bij het oude te laten dus wokken in Amersfoort! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Lijkt me ook wel gezellig, maar steengrillen en bowlen... The memories! Ik heb bij een bowling-steengrilrestaurant gewerkt.Hahaha ik ook!!! Was een keileuke tijd :-D maar ik vind het voorstel van Bikkel prima, dan houden we het lekker bij de Wok in Amersfoort, helemaal goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja, maar ik ben eng en bijt en niemand zit daar op te wachten, believe me !Zo eng als mij kun je niet zijn, dus kom nou maar gewoon haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
femmeke Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Hahaha ik ook!!! Was een keileuke tijd :-D maar ik vind het voorstel van Bikkel prima, dan houden we het lekker bij de Wok in Amersfoort, helemaal goed.Haha nice! Ook wel eens na werktijd een balletje gegooid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja! Ik was geen ster haha... terwijl die mannelijke collega's de ene na de andere strike gooiden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
femmeke Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja! Ik was geen ster haha... terwijl die mannelijke collega's de ene na de andere strike gooidenIk ook niet, maar die stiekeme trainingen hebben me wel geholpen bij het iets beter zijn dan de mensen die die luxe niet hebben:p oh ja en natuurlijk kijken bik de profs... waar ik gewerkt heb was naast recreatief ook een professionele baan;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Niet mokken, maar lekker wokken jonguh! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Zo eng als mij kun je niet zijn, dus kom nou maar gewoon hahaOjee durf ik dan wel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja! Ik was geen ster haha... terwijl die mannelijke collega's de ene na de andere strike gooidenSoms heb ik een geluksdag op de Wii. Maar vaak ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 (aangepast) Zo eng als mij kun je niet zijnJa dat klopt hoor, jullie hadden haar gisteren moeten zien op dat springkussen, brrrr scary, ze zag er een beetje zo uit: :bounce::bounce::yipi::yipi: 3 augustus 2013 aangepast door Eefje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Ja dat klopt hoor, jullie hadden haar gisteren moeten zien op dat springkussen, brrrr scary, ze zag er een beetje zo uit: :bounce::bounce::yipi::yipi: net een klein kind hahaha, echt geweldig ding! Wil het ook in de tuin :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 En dan maak je geen filmpje Eefje! :grrrrrr: Hadden wij ook kunnen zien hoe Rian uit haar dak ging. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Nee ik stond er naast :bounce::mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Heeeeel flauw. :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 net een klein kind hahaha, echt geweldig ding! Wil het ook in de tuin :mdr:Ik wil ook zo'n ding in jullie tuin :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 En ik wil ook wel graag mee wokken trouwens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CynthiatB Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Wat leuk, ik wil ook wel graag mee wokken! Lijkt me erg gezellig met zijn allen! :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Lijkt mij ook weer leuk! Als jullie vorig jaar niet al te hard van me zijn geschrokken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten