bikkel Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Hoi hoi,Ben al een tijdje niet meer zo actief op het forum, lees wel af en toe mee maar de jaarlijkse wok wil ik eigenlijk niet missen...voelt toch als een traditie en ik vind het gewoon leuk om de bb/fb gezichten weer eens live te zien!!Dus vandaar mijn vraag....wordt er nog gewokt in oktober 2013???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Nou I'm in! Ik stel voor dat we nu eens een keer niet gaan wokken, maar iets anders lekkers. Wat weet ik niet, maar we kunnen brainstormen. Of willen we gewoon wok? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Tuuuuuuurlijk!(Dat was reactie op Bikkel; wat we gaan doen maakt me niet uit ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 To wok or not to wok, that's the question... ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 30 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2013 haha mij maakt het ook niet uit als er maar een meeting komt...met food! :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ik vind trouwens wel dat bij de wok in Amersfoort we echt heel welkom waren, in die zin dat we zelfs na middernacht niet de deur uit gekeken worden, super vriendelijke mensen etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Zullen we niet ergens gaan bowlen en (vegetarisch? Oei nu ik dit typ realiseer ik me meteen dat dat niet handig gaat worden...) steengrillen? Lijkt me ook wel eens leuk :-D en dan kunnen we ook even goed lachen met bowlen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Bowlen ben ik rampzalig slecht in, leuk voor jullie dus Maar ik heb wel weer eens zin in een meet, laatste waar ik ben geweest was de wokmeet in Den Bosch. En ook vega, graag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleintje Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Oeh...mogen ook nieuwe bunnies mee? Ik vind het altijd wel leuk om gezichten achter gebruikersnamen te zien! ^^Ik ben alleen wel levensgevaarlijk met bowlen......(de vorige keer gooide ik de bal bijna tegen mijn schoonfamilie (en nee, daar heb ik geen ruzie mee, haha!) ...de verkeerde kant op dus.... maar jullie zijn vast behendig en goed in ontwijken, met al die stuiterende hupsels om jullie heen in het dagelijks leven.... toch? ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 I'm in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ik ook! Mits ik kan dan.. Vertrek namelijk 13 oktober 's nachts vanuit A'dam op vakantie, en ik meende vanuit de discussie op bb te begrijpen dat het dit jaar niet het eerste weekend van oktober zou worden, maar het tweede... En dan heb ik een probleem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 I'm in , als ik kan tenminste Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Welke discussie daisy? Haha wel grappig, ineens allemaal bb'ers die bijna niet posten weer te vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Uhm, bij Repelsteeltje op haar fb, en tis begonnen met vakantieboeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Oooh ff zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Aniek gaat dit jaar ook heb ik besloten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HJW Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ik zou ook wel mee willen als dit mogelijk is als nieuweling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Iedereen is welkom hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Aniek gaat dit jaar ook heb ik besloten.Owwwwwwww?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Ja, maar ik ben eng en bijt en niemand zit daar op te wachten, believe me ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Zolang niemand ballonnen en marsjes meeneemt is er niks aan de hand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Ooohhhh, ik ga ook weer mee. Gezellig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Als t niet weer t eerste weekend van oktober is zoals de laatste 2x wil ik ook mee! (Enige tenzij is studie maar verwacht dan nog geen deadlines) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Ik moet het nog even bekijken en denk er nog even over na. Het lijkt me heel leuk en gezellig, maar het hangt van een behoorlijk aantal (privé)factoren af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten