Ga naar inhoud

Kruidenhooi


_Danielle

Aanbevolen berichten

Ik heb eindelijk een soort kruidenhooi gevonden die al mijn konijntjes lusten en ook eten, zo kieskeurig als ze zijn. Dit is de VitaVerde van Vitakraft, paardenbloemsmaak, ook echt alleen paardenbloemsmaak, kamille willen ze niet.

Nu vroeg ik mij dus af, omdat het mij met 8 konijnen heel veel geld kost, of jullie weten of ze dat ook in grote verpakkingen verkopen? 1 zo'n zak kost 3 euro, en is binnen 2 dagen (als ik mazzel heb) op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weet ik niet, dan zou je eens op internet moeten nastruinen, of je daar iets kunt vinden. En anders eens bellen naar Vitakraft, als je ergens het nummer kunt vinden.

want zo'n kruidenhooi is idd duur, en er zit al sowieso niet veel in zo'n zak en als je daarmee 8 nijntjes moet voeren, tja dan gaat dat erg snel ja.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook altijd gewoon hooi maar laatst was ik vergeten dat mee te nemen en toen ik even gauw bij de dierenwinkel langs had ik alphen hooi gepakt ze lusten het wel graag hoor was ook een grote verpakking en daar doe ik nu 2 week mee

2 fransen 1 vlaam en 1 non dwergje

dus dat valt mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier ook kleine zakjes kruidenhooi van vitakraft div smaken, paardenbloem, peperenmunt enz enz enz. Ik betaal 2,25 volgens mij of 2,99 euro wel veel geld voor zo een kleine zak.

hier haal ik 2 zakken kruidenhooi en hele grote hooibaal van de intratuin!. Intratuin hooi doe ik er half jaar mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon hooi van bij Aveve, maar ja dat is in Nederland ook niet te vinden natuurlijk... Het ruikt wel enorm lekker, veel beter dan het hooi van Sluis dat ik vroeger had. Het valt ook meer in de smaak. Kruidenhooi krijgen ze als extraatje.

Snoet en Toendra zijn niet zo'n hooi-eters. Siebe en Savannah wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon hooi van bij Aveve, maar ja dat is in Nederland ook niet te vinden natuurlijk... Het ruikt wel enorm lekker, veel beter dan het hooi van Sluis dat ik vroeger had. Het valt ook meer in de smaak. Kruidenhooi krijgen ze als extraatje.

Snoet en Toendra zijn niet zo'n hooi-eters. Siebe en Savannah wel.

wij hebben hier ook een aveve hoor!!! hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, wat een kieskeurige nijntjes! Die van mij eten van die grote balen van de aveve, daar is het meestal wel goed (ruikt heel lekker en niet te stoffig) Ze vinden hooi allemaal geweldig!

overigens is al het hooi dit jaar van lage kwaliteit, erg jammer. Het is te slecht weer geweest (te nat).

Ik had deze keer een heel erg goede baal hooi mee... Maar dit jaar nog, de baal daarvoor was erg slecht... maar dat was van een andere winkel, de aveve was dicht:$ Ik was al bang dat het te slecht weer was geweest, kreeg ik toch nog goed hooi mee:$

@ Flibberke: dat lijkt me wel inorde hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij kennen hier ook Aveve Mintake....

Althans hier in het Dorp was het eerst de Boerenbond , maar dat is sinds een jaar of 2 al de Aveve.

Mijn Konijnen kregen in het Begin alles van de Aveve, Hooi, Stro en Biks.

Momenteel krijgen ze alleen nog maar de Biks,

Want mijn stro haal ik bij de Manege (Grote Balen) , het Hooi komt uit Duitseland... Vinden ze lekkerder....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .