Spring naar bijdragen
Peggy1982

Nieuwe forummer

Recommended Posts

Hallo allemaal :wave:,

Mijn naam is Peggy, ik ben 24 jaar en ben dus nieuw hier. Ik woon sinds 5 maanden samen met mijn vriend en we hebben meteen de 1e week een konijntje aangeschaft, Wokkel. Deze week komt er een ander konijntje bij.

Groetjes Peggy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom! Wat een scheetje die Wokkel! Hoe gaat het nieuwe konijntje heten? Chipito, Lays, hahaha. Even serieus, hartstikke fijn dat er een vriendje komt voor je konijntje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom! Wat een scheetje die Wokkel! Hoe gaat het nieuwe konijntje heten? Chipito, Lays, hahaha. Even serieus, hartstikke fijn dat er een vriendje komt voor je konijntje!

Wij dachten meer aan Nibbit 8)

Nee hoor, het andere konijntje gaat Dribbel heten.

Ik heb gisteren de Boerenbond zelf maar even gebeld wanneer het zou komen, maar dit wisten ze niet te vertellen. Het kon deze week nog zijn.

We wachten af ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend gaat straks het andere konijntje halen, ze hebben toevallig vanmorgen gebeld dat het binnen was. Ik ben er al eentje uit gaan zoeken, het is een lichtbruin konijntje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

pas op dat je het kleintje niet al te veel stress op één dag hiermee bezorgd! een verhuizing, ander voer, en een koppelpoging vergt nogal veel van de stressigheid! wat zijn de geslachten van allebei je konijnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

lijkt mij nog erg vroeg er wat van te zeggen! je nieuwe nijntje is nog erg jong aan de foto's te zien! en er is vandag natuurlijk heel wat gebeurd i zijn jonge leventje! een verhuizing, andere omegving ineens mensen om hem heen en dan meteen bij een andere vreemd konijn gezet worde?!?

had je i de badkamer ook voor genoeg vluchtmogelijkheden gezorgd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze konden allerlei kanten uit in de badkamer en in het hok eigenlijk ook, maar we hebben ze in het hok maar meteen uit elkaar gehaald. Dit weekend gaan we weer een poging wagen, dan hebben ze allebei een dagje rust gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, stress kan zulke situatie alleen maar verergen,maar je moet ze toch eerst een tijdje op neutraal terein kennis laten maken, voordat je haar gelijk in een teratorium van de ander zet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .