Ga naar inhoud

clickertraining

HGC Didam

Aanbevolen berichten

Hallo aan alle konijnen vrienden.

Ik wil mijn konijn aan aantal dingen leren. Ze heet Gijsje is een vrouwtjes vlaamse reus van bijna 9 maanden. Nu lees ik wel wat over clicker training maar hoe begin je? Ze luistererd nu wel soms naar gewoon roepen als je wilt dat ze naar me toe komt. Ook als ze in de schuur zit is een paar keer zeggen ERUIT (goed hard) voldoende om haar er zonder verdere dwang uit te krijgen. Maar ik heb het idee dat het vaak meer geluk dan wijsheid is. Hoe maak ik een goede start met clicker training? Wie heeft er ervaring en kan mij verder helpen? Vriedelijke groetjes

Hans Coops

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

gewone biks zijn idd ook goed. Ik geef ook geen zonnepitten omdat het dikmakers zijn, zo'n Vlaamse reus kan wel wat hebben, maar zeker voor een klein ras, akn dat idd al snel dik maken.

Ik gebruik zelf momenteel als beloning de rolls van vitacraft, met luzerne, is een "gezond" snoepje zolang het idd als beloning gebruikt wordt, dus met mate , mijn krijgen er schat ik een stuk of 10 per dag van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .