Ga naar inhoud

Dropje wil bijna niks meer eten...


xILYx

Aanbevolen berichten

Zorgen dat ze in de schaduw kunnen is natuurlijk erg belangrijk. Het liefst 'echte' schaduw van bijvoorbeeld een muur. Ook kan je een icepod in de ren leggen of een flesje water in de diepvries laten bevriezen en er dan een theedoek omwikkelen.

Hun hok en ren staat de hele dag in de schaduw, dus daar zal het niet te warm zijn! Een icepod halen is misschien wel een goed idee, ik weet dat Dribbel er niks mee doet, maar Dropje waarschijnlijk wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met Dropje?

Ben je al met haar naar de dierenarts geweest of wacht je nog af?

Sterkte er mee

Nee, ik ben nog niet naar de DA geweest. Want ze eet nu wel gewoon weer. Vanavond ga ik kijken of ze ook brokken wil. Ik hou het wel goed in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Christaaa: Ik snap dat je wil dat ik naar de DA ga, geloof me, als dat nodig is ga ik dat ook echt!

Maar omdat Dropje nu wel gewoon weer eet, wat moet ik dan bij de DA?

Als het de komende dagen zo blijft dat ze soms wel en soms niet eet, dan ga ik echt wel naar de DA.

Maar omdat Dropje gevoelig is voor warm weer, kan het ook daar aan liggen. Ze heeft gisteravond en vanmorgen gewoon weer haar brokken opgegeten, maar ik hou haar heus wel goed in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .