Ga naar inhoud

Agressief als het om eten gaat


Bunnybest

Aanbevolen berichten

Hey

elke ochtend als ik wat biks kom brengen in Wink's hok, draait hij helemaal door. Alleen als het om eten gaat. Als ik de ren openmaak stormt hij op me af en bokst hij keihard tegen het eten aan. Hij rent wild rond en begint meteen te vreten zodra hij het eten heeft.

Waar ligt dat aan? Wat kan ik eraan doen?

Het zal misschien hebben met dat hij alleen is, hij krijgt nog een vriendin. Maar het heeft denk ik ook met iets anders te maken..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je precies dat hij tegen het eten aanbokst? Rent hij er grommend naar toe?

Want dan klinkt het een beetje als voedselnijd, daarbij helpt een vriendinnetje inderdaad al,

en wat je dan nog zou kunnen proberen is om op verschillende plekken in de ren wat voer te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is jouw konijntje gewoon over enthousiast als hij eten krijgt en kan het hem niet snel genoeg aan.

Hier is dat niet anders. Als het op eten aankomt hebben ze hier geen geduld en weten ze niet hoe gek ze moeten doen.

Ik vind het eigenlijk wel heel fijn dat ze altijd zo lekker enthousiast reageren als ze eten krijgen, weet ik in elk geval zeker dat ze niet ziek zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is jouw konijntje gewoon over enthousiast als hij eten krijgt en kan het hem niet snel genoeg aan.

Hier is dat niet anders. Als het op eten aankomt hebben ze hier geen geduld en weten ze niet hoe gek ze moeten doen.

Ik vind het eigenlijk wel heel fijn dat ze altijd zo lekker enthousiast reageren als ze eten krijgen, weet ik in elk geval zeker dat ze niet ziek zijn.

Hier ook echt een stelletje drukte makers als het om eten gaat, dan lijkt het wel of ik ze nooit eten geef haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier doen ze dat ook hoor, ik vind dat niet agressief. Ze bijten niet, als ik met hun eten bezig ben rennen ze om me heen en achter elkaar aan, maken binkies, springen in het hok, rennen weer terug, geven me een duw met hun neusje.. Ze zijn gewoon heel enthousiast :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .