Ga naar inhoud

Nieuw hok voor Urf en Soes

Domino

Aanbevolen berichten

Ik zit eraan te denken om voor Urf en Soes een nieuw hok aan te schaffen. Hun huidige hok begint nu toch slechter te worden en gisteren heb ik de deur gesloopt... (eigen schuld, maar goed :) )

Ik zat aan dit hok te denken:

300762_kaninchenstall_xxl8_8.jpg

Wat vinden jullie ervan? Het deurtje zal altijd open staan want hij komt in hun ren te staan. Hij is iets kleiner dan hun huidige hok, maar ik denk dat ze daardoor wel meer ruimte in de ren krijgen. En ik gebruikte de bovenverdieping toch nooit, Urf zit daar af en toe, maar ik had een mooi trappetje gemaakt maar daar heeft hij weer een glijbaan van gemaakt. Dus echt een succes is dat ook niet. En ik wilde 2 van de gaasgedeeltes afdekken met plexiglas, zodat ze nog wel licht hebben, maar wat meer beschutting tegen de regen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou net zeggen, ik zou voor een wat dichter hok gaan als nachthok, maar met plexiglas ervoor lijkt het me prima. Ik zou er wel rekening mee houden dat ze waarschijnlijk wel boven op dit hok kunnen gaan zitten. Op zich is dat wel extra leuk er aan (voor de konijnen) maar ik weet niet hoe je dan zit qua uit de ren springen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .