Ga naar inhoud

Zindelijkheid


fancii

Aanbevolen berichten

Bij mij duurde het exact een weekend, van zaterdagochtend tot zondagavond. Ik liet hem geregeld onder toezicht eens buiten hoor. Tis niet zo dat hij helemaal niet buiten mag. Gewoon de periodes kort houden. Tis inderdaad even sneu maar later vind hij het zelf ook vast leuker van niet in zijn eigen uitwerpselen te moeten lopen.

Hier gaan ze ook nog elke nacht in hun hok met het deurtje toe.

Het maakt konijnen niet uit waar ze in lopen hoor! Zindelijk maken doen we alleen maar voor ons zelf...

Er zijn genoeg konijnen die in hun poepbak gaan liggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze hier ook continu ik probeer ze namelijk ook zindelijk te krijgen, ik had ze eerst buiten en daar waren ze redelijk zindelijk. En nu hier binnen vindt ik dat het redelijk goed gaat. Plasjes worden al op de bak gedaan ik vind alleen een enkel verdwaalt keuteltje. Ik ben nu 2 dagen bezig binnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man wil in de avond een bak stro in het hok omdat hij bang is dat junior et koud heeft, is het nu koud voor een 7 weken oud nijntje zonder bodembedekking?

Hij gebruikt nu dat hok namelijk ook om te plassen maar dat is niet reeel om ook zo te houden want het binnenhok is niet zo groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .