Spring naar bijdragen
Mignonne

sommige soorten mogen misschien niet meer gehouden worden!

Recommended Posts

Wat nu weer. Ik heb voor mijn zoontje ook wandelende takken en kevers gehad en reptielen vinden we hier ook allemaal prachtig. Moet ik nu ook maar mijn konijnen naar de opvang brengen? :oh:

Kijk dat jij bepaalde dieren niet leuk vindt, moet jij weten, maar waarom mag een ander dat dan ook niet leuk vinden? Wij zijn laat naar de exoknaag geweest. We hebben staan kwijlen bij de knaagdieren, maar ook onze ogen uitgekeken bij alle andere dieren.

We hebben nog iemand gesproken die stinkdieren had. Die man had werkelijk zijn hele huis en leven ingericht voor die dieren. Ik zou het niet kunnen, maar die dieren hadden het volgens mij geweldig bij die man. Er kwam tijdens het gesprek ook steeds een stinkdier even een knuffel halen bij die man. Ik vind het jammer dat zulke mensen nu zo verketterd moeten worden.

Bedankt!

Ik denk dat je Piet van der lands bedoeld?

Die is echt geweldig voor ze dieren!

Mocht jij of je zoontje ooit nog wat willen hebben zoals wandelende takken, bidsprinkhanen, slakken ect kommen jullie maar wat uitzoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bedankt!

Mocht jij of je zoontje ooit nog wat willen hebben zoals wandelende takken, bidsprinkhanen, slakken ect kommen jullie maar wat uitzoeken.

En nog steeds ben je zo kortzichtig als wat steve. Jij leest alleen wat je wil lezen.

Heb je die post nou ondertussen al verwijderd of je excuses op facebook neergeplant dat je nogal ondoordacht en onhandig gehandeld hebt door dat op facebook te zetten en daar gelijk een heel forum mee onderuit te halen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En nog steeds ben je zo kortzichtig als wat steve. Jij leest alleen wat je wil lezen.

Heb je die post nou ondertussen al verwijderd of je excuses op facebook neergeplant dat je nogal ondoordacht en onhandig gehandeld hebt door dat op facebook te zetten en daar gelijk een heel forum mee onderuit te halen?

Nee ben ik ook niet verplan.

En het forum onderuit halen wat bedoel je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
waar zouden ze anders terechtkomen als ze niet in huis genomen zouden worden?

volgens mij vinden mijn dieren het wel leuk......

Inderdaad en die dieren weten ook niet beter hè!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb de discussie op fb ook maar even gelezen. Ergens snap ik hun gedachtegang wel, maar ze slaan volledig de plank mis en zijn echt alleen maar bezig met hoe geweldig zij wel niet zijn voor hun dieren. Nou, super! Maar het gaat niet alleen om jóuw dier, maar om álle dieren binnen Nederland. En de rest wordt vergeten.. Fijn dat ze preventief al tegen zijn, want 'stel dat ze aan hun beestjes komen..!' Kwamen ze maar aan alle dieren. Super! Dat alles maar verboden wordt, eindelijk geen dierenleed meer! Alles verbieden zal echter nooit gaan lukken, dus dan het overige maar onder strenge voorwaarden. Ik ben helemaal voor! Zelfs als dat betekent dat mijn dieren, waar ik gek op ben, weg moeten. En dat zijn niet alleen konijntjes.. Daar zijn ze erg bekrompen in, op dat reptielengroepje. Denk eens verder dan je eigen neus lang is! Ook die verboden die die ene man opnoemt.. Hij slaat volledig de plank mis. Het gaat hier om dierenleed voorkomen, van levende wezens die niet voor zichzelf op kunnen komen en volledig afhankelijk zijn van ons. Het gaat niet om vrijheid van meningsuiting of 'overlast'. Daar zijn we zelf verantwoordelijk voor en opkomen voor onszelf.. Dat kunnen wij wel! Mag je dat ook plaatsen, Steve!

Dus dit mag ik kopiëren en plakken en daar plaatsen???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
waar zouden ze anders terechtkomen als ze niet in huis genomen zouden worden?

volgens mij vinden mijn dieren het wel leuk......

Dan zouden ze er niet zijn ;), dan waren het gewoon wilde konijntjes gebleven lekker vrij en zonder grenzen.

@ vala, haha ja, dat heb ik ook! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bedankt!

:rofl: Mijn zoontje las even mee en stond direct te stuiteren: "een bidsprinkhaan". :bounce:

Nee, voorlopig hebben we genoeg dieren, al moet ik toegeven dat ik al die dieren ook razend interessant vind.

Ik heb geen idee hoe de man heette, maar bevlogen was hij. Heel leuk om met hem te praten en te horen hoe hij dingen aanpakt. Ik heb altijd al een zwak plekje gehad voor aparte mensen. (Zelf schijn ik ook niet zo normaal te zijn :P )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee ben ik ook niet verplan.

En het forum onderuit halen wat bedoel je?

Nou dat dus. Je pleurt iets op Facebook met de mededeling dat wij niet willen tekenen. Zonder na denken of wat dan ook en het komt er als je zoiets doet op neer dat iedereen die hier zit tegen jou mening is.

Ik vind jou zeer respectloos en dat is het laatste wat ik erover zeg!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die reacties daarop. Die doen alsof wij harteloze bimbo's zijn, dat wij alleen aan ons eigen denken en niet naar anderen(terwijl ik hoop dat iedereen ook aan andere dieren denken).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dus dit mag ik kopiëren en plakken en daar plaatsen???

Zou zeggen: Doe je best. Ik ga geen lid worden van zo'n groep. En ik sta 100% achter mijn mening!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb heel wat gemist zie ik. Ik vind dit echt ontzettend respectloos van meneer Steve. Mensen zijn het niet met jouw mening eens dus ga je ze maar op FB belachelijk maken? Overigens nadat ze jou geholpen hebben door je advies te geven over je zieke konijn, wat er zonder dat advies niet meer geweest zou zijn nu, maar dat terzijde. Is dat de manier waarop je aandacht moet krijgen voor je groep? Ik denk dat ik maar een groep ga starten genaamd "weinig positiefs over Steve".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .