Ga naar inhoud

giftig ??


Lia

Aanbevolen berichten

Ik had vóór de konijnen in de zijtuin mochten (die is voor hun ingericht) een plantenbak gemaakt van 7m (8 kan ook) lang..Zorgvuldig alles groot laten worden enzo en expres wat dingen erin gezet wat gifitg was...niet omdat ik van de konijnen af wilde, maar omdat ik de konijnen niet in die bak wilde....

Het resultaat na 1 nacht was schrikbarend....

(deze is iets later genomen)

file.php?n=697&w=l

Ik ben dus niet zoonder de indruk van 'giftig' en erger......onze konijnen ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige konijnen zien wel wat giftig is en andere niet denk ik... M'n broertje had m'n konijnen ooit eens buxus gegeven (1takje per konijn) en toen ik dat zag was ik natuurlijk dodelijk ongerust en had de buxus er allemaal uitgehaald. Maar de konijnen hadden ze niet aangeraakt... Gelukkig maar!

Heb mijn konijnen ook al eens klaver gegeven, en ze werden er niet ziek van. Maar klimop dat weet ik niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan weet ik dat, dus voortaan een ren eromheen zetten want ik kan niet aan mijn buurvrouw vragen of ze het weg haalt want het is van haar. Is aan mij om mijn konijnen te beschermen. Maar goed als het straks winter is spelen ze toch al niet meer buiten maar zoals gisteren an vandaag was het mooi weer dus dan bescherm ik die plek dan even !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

stom dan he ze tonen helemaal niet dat ze ziek zijn en zo.

Alhoewel de helft van een blaadje was maar toch.

Gisteren mochten ze weer ff naar buiten maar de ren van dit keer aan het huis gesloten dus niet bij de klimop. Eventjes minder ruimte maar ze moeten blij zijndat ze ff naar butien mochten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .