Ga naar inhoud

Triest...


Noontjje

Aanbevolen berichten

Triest?? Het is gewoon ziek dat mensen zoiets in hun kop kunnen halen! Waar is het respect toch gebleven voor mens en dier? Een groot deel ligt ook aan de opvoeding van die lui hoor. Ik hoop toch echt dat de ouders van tegenwoordig hun kinderen iets meer respect bijleren, want dit gaat alles te buiten. :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er nog steeds niet over uit hoe mensen dit kunnen doen...!

Waarschijnlijk zullen het jongeren geweest zijn, maar dat is een aanname.

Stoer willen doen met vrienden, noem maar op.. en de arme dieren zijn weer de dupe.

Wederom een duidelijk beeld van onze samenleving die alleen maar verder achteruit gaat. Geen opvoeding, geen normen en waarden, geen besef en geen respect.

Verschrikkelijk!!

Ik word hier enorm boos over.

Zou de daders het liefste dezelfde 'behandeling' geven als dat zij de konijnen hebben aangedaan.

En om maar niet te spreken over de kinderboerderij, die het verhaal in de doofpot stoppen om vooral een leuke open dag te hebben!

Hallo, waar is hier de bewustwording te zoeken?

Verbloem het maar dan wordt het alleen maar erger en meer.

pff... boos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg dit is echt niet normaal. dat mensen zoiets doen. en dan willen ze er dan niks over zeggen en het maar vergeten. bah bah wat zijn sommige mensen toch erg. Al die kleine kindjes die dan komen kun je net zo goed tegen zeggen ja welkom op de kinderboerderij we hebben 7 konijnen doodgeknuppeld maar we blijven dier en kind vriendelijk. hoe halen ze het in hun hoofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moeten ze dan? Aandacht aan geven leidt sowieso tot copycats, dat is al lang en breed bewezen, dat brengt altijd andere idioten op ideeën. Bovendien is zo'n opendeurdag al lang op voorhand in gang gezet, moeten ze die dan annuleren? Daardoor komen die konijnen toch niet terug? In tegendeel, ík zou ook verdergaan met de opendeur, nét om me niet te laten boycotten en die criminelen gelijk te geven.

Denk aan die marathon in Amerika, waar er bommen afgegaan zijn. De daaropvolgende marathons zijn toch gewoon doorgegaan? Wat moeten ze dan, de terroristen gelijk geven en allemaal bang binnenblijven voor het geval dat en tonen dat bommen dé manier zijn om een evenement te saboteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .