Mawiloro Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Ons buitenhok is klaar (hoop dat de foto goed geplaatst wordt).Als we thuis zijn, plaatsen we een extra (honden-)ren aan het hok op het gras, zodat ze daar dan ook kunnen rondlopen.Een konijn vindt het al helemaal geweldig en dan ander durft het trappetje vanuit het nachthok nog niet af ^^http://www.bunnybunch.nl/community/attachment.php?attachmentid=68777&d=1369985287Groetjes,Maaike Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CaramelEnKitty Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Oh knap zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
irisboschma Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 wow echt mooi!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss_Caatje Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Wow, wat een ontzettend mooi hok heb je !!! :heart: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LiesbethBlacky Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Dat is een héél erg mooi hok hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cubi Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Nou die hebben zeker niets te klagen bij jou! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendykiara Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 wat een mooi hok, je nijnen zullen heel blij zijn met jou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Dat ziet er goed uit, leuk zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nientje88 Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 Mooi hok.!! Leuk.! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nini Geplaatst: 31 mei 2013 Delen Geplaatst: 31 mei 2013 mooi hok zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mawiloro Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2013 Dank jullie wel We zijn er erg blij mee :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
asti Geplaatst: 2 juni 2013 Delen Geplaatst: 2 juni 2013 Zoooo prachtig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Samiera Geplaatst: 2 juni 2013 Delen Geplaatst: 2 juni 2013 Heel mooi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 juni 2013 Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Wow wat een mooi hok! Heb je dit hok helemaal zelf gemaakt of is het een hok uit de dierenwinkel met een extra ren?Wij willen ook graag een ander hok voor Snuf zodat er nu hij gecastreerd is een vriendin bij kan. Wat zijn de afmetingen van jou hok?Marjolein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mawiloro Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Hallo Marjolein,Ik had een uitgebreid antwoord voor je geschreven, maar internet valt steeds uit bij ons, sorry.Ik ga het morgen opnieuw proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 juni 2013 Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Is goed. Houd het topic in de gaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satijntje Geplaatst: 3 juni 2013 Delen Geplaatst: 3 juni 2013 Super zeg, ziet er piekfijn uit. Dit is een waar konijnenhotel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jessica078 Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 Wauw! Dat is wel een heel mooi hok! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaco Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 Wow! wat mooi! Jouw nijnen hoeven echt niks te klagen te hebben bij jou! Echt heel mooi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LoveSnoopy Geplaatst: 4 juni 2013 Delen Geplaatst: 4 juni 2013 Woww die is echt leuwwk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mawiloro Geplaatst: 5 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Sorry voor de vertraging, maar de maten van het hok zijn ongeveer 3 meter bij 0,8 meter (is medium). De losse overdekte ren is ongeveer 1,8 meter bij 1,10 meter.Deze hokken zijn de koop bij Dierenverblijf.nl,Dierenhokkenshop.nl en Zooplus.nl. Ze heten daar wel allemaal anders hoor. Je kan de onderdelen van dit hok apart bestellen, ook in andere kleuren.We hebben wel veel tijd besteed aan het beitsen want het hout is niet van een hele goede kwaliteit, helaas. Ook hebben we antiknaagstrips bij moeten kopen om daar het hele hok van te voorzien.De overdekte ren hebben we met losse haakjes bevestigd aan het hok, zodat je die evt. aan de kant kan schuiven voor het schoonmaken van het hok (dat is nl. wel een kleine uitdaging :-), ben er nu achter wat ik handig vind).Ik hoop dat het hok met regelmatig onderhoud wel even meegaat.Je kan ook in de wepshop van Bunnybunch kijken. Door de extra antiknaagstrips en goede beits, hebben we nl. best wel extra kosten gemaakt.Succes met het zoeken naar een hok! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mawiloro Geplaatst: 5 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Maar ik ben er wel heel blij mee hoor!!!Ook de konijnen vinden het geweldig, ze zijn veel vrolijker en aanhankelijker sinds ze daar wonen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Dank je wel voor de reactie. Het is de bedoeling dat mijn vriend zelf een hok gaat maken vandaar mijn vraag over de afmetingen.Ben alleen bang dat 3 meter in de lengte niet gaat passen hier.Ik hoop voor je dat het hok met regelmatig onderhoud een tijdje mee gaat.Het ziet er echt super uit en ik kan me voorstellen dat je konijnen het daar heerlijk vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
barcheta Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 een woord!GEWELDIG!! zo's hok wil ik ook wel als ik straks dan andere huis heb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlotte92 Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 wauw dat is echt knap! mag ik vragen hoeveel je er ongeveer aan kwijt bent? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten