Ga naar inhoud

Buitenhok is klaar!

Mawiloro
 Delen

Aanbevolen berichten

Ons buitenhok is klaar (hoop dat de foto goed geplaatst wordt).

Als we thuis zijn, plaatsen we een extra (honden-)ren aan het hok op het gras, zodat ze daar dan ook kunnen rondlopen.

Een konijn vindt het al helemaal geweldig en dan ander durft het trappetje vanuit het nachthok nog niet af ^^

http://www.bunnybunch.nl/community/attachment.php?attachmentid=68777&d=1369985287

Groetjes,

Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de vertraging, maar de maten van het hok zijn ongeveer 3 meter bij 0,8 meter (is medium). De losse overdekte ren is ongeveer 1,8 meter bij 1,10 meter.

Deze hokken zijn de koop bij Dierenverblijf.nl,Dierenhokkenshop.nl en Zooplus.nl. Ze heten daar wel allemaal anders hoor. Je kan de onderdelen van dit hok apart bestellen, ook in andere kleuren.

We hebben wel veel tijd besteed aan het beitsen want het hout is niet van een hele goede kwaliteit, helaas. Ook hebben we antiknaagstrips bij moeten kopen om daar het hele hok van te voorzien.

De overdekte ren hebben we met losse haakjes bevestigd aan het hok, zodat je die evt. aan de kant kan schuiven voor het schoonmaken van het hok (dat is nl. wel een kleine uitdaging :-), ben er nu achter wat ik handig vind).

Ik hoop dat het hok met regelmatig onderhoud wel even meegaat.

Je kan ook in de wepshop van Bunnybunch kijken. Door de extra antiknaagstrips en goede beits, hebben we nl. best wel extra kosten gemaakt.

Succes met het zoeken naar een hok!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reactie. Het is de bedoeling dat mijn vriend zelf een hok gaat maken vandaar mijn vraag over de afmetingen.

Ben alleen bang dat 3 meter in de lengte niet gaat passen hier.

Ik hoop voor je dat het hok met regelmatig onderhoud een tijdje mee gaat.

Het ziet er echt super uit en ik kan me voorstellen dat je konijnen het daar heerlijk vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .