Ga naar inhoud

puberteit?


chico

Aanbevolen berichten

chico ging altijd als ie los was netje zijn hok in om te plassen maar nu sinds bijna 2 weken plast ie echt overal in huis, ik vroeg me af of dat komt door de puberteit???heb al geprobeerd om hem daarna gelijk in zijn kooi te zetten, belonen als ie naar de wc ging etc!maar niks helpt..

chico is nu bijna 5 maanden oud en wordt in november gecastreerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hallo...

hier heb ik hetzelfde probleem. de dames ginge dan wel niet op hun wc maar wel steds terug naar hok als ze moesten plassen of poepen. ze lopen bij mij s avonds los in huis.

nu sinds een week of twee is dit niet meer zo helaas n vind ik overal in huis plasjes..

dit is idd waarschijnlijk te wijten aan de puberteit en de territorium drift. mijn dames zijn nu 4,5 maand oud....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden eerst ook een wc voor Polle. Telkens als hij erop ging zitten beloonden we hem met een snoepje. Maar nu is die wc weg. Maar hij knaagt wel aan heel veel snoertjes... De muis van de pc is kapot, 2 keer deden de boxjes van de tv het niet meer.. Maar volgens mij zit Polle dan nu ook wel in de puberteit!!!

aan snoeren en kabels knagen doen ze hier al vanaf de tweede dag dat ze hier woonden en toen waren de moermeltjes 8 weekjes...... hahahaha ondeugden zijn t toch ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .