Ga naar inhoud

Konijn de hik? (Video)


MM12

Aanbevolen berichten

Inderdaad dit is een konijntje met de hik! Vul maar eens in op youtube hiccups rabbit.

Dan zie je er veel meer.

Volgens mij komt het gewoon net als bij ons door verkeerd ademhalen. Misschien heeft die wel iets te snel gedronken.

Maar niks om je zorgen over te maken. Het komt niet vaak voor dat ze dit hebben hoor! Het komt maar sporadisch voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het filmpje niet echt duidelijk, maar maakt hij ook hik-geluid?

Als ik zo het filmpje zie, doet het mij denken aan Stitch die slaapt. Hij maakt ook zo'n hikbeweging, terwijl het gewoon slapen is (dat denk ik toch :P). Als hij echt hikt, dan schokt hij meer en is het met geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het filmpje niet echt duidelijk, maar maakt hij ook hik-geluid?

Als ik zo het filmpje zie, doet het mij denken aan Stitch die slaapt. Hij maakt ook zo'n hikbeweging, terwijl het gewoon slapen is (dat denk ik toch :P). Als hij echt hikt, dan schokt hij meer en is het met geluid.

In de tijd dat ik ze hebt heb ik ze nog nooit geluid horen maken. Echt nog nooit! Zelfs niet als ik per ongeluk op hun pootje sta wanneer ze te nieuwsgierig zijn en in de weg lopen. Of wanneer ze stampen dan maken ze meer een hard "SNIF" geluid, maar dat is geen echt "geluid". Dus nee bij deze rare hik beweging maken ze geen geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd dat ik ze hebt heb ik ze nog nooit geluid horen maken. Echt nog nooit! Zelfs niet als ik per ongeluk op hun pootje sta wanneer ze te nieuwsgierig zijn en in de weg lopen. Of wanneer ze stampen dan maken ze meer een hard "SNIF" geluid, maar dat is geen echt "geluid". Dus nee bij deze rare hik beweging maken ze geen geluid.

Haha, oké :P. Hier maakt hij dus echt een hik-geluid, zoals wij mensen :P (maar dan wel niet zo luid ;)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, oké :P. Hier maakt hij dus echt een hik-geluid, zoals wij mensen :P (maar dan wel niet zo luid ;)).

Haha wat grappig! Ik heb net even hiccups rabbits opgezocht op youtube en daar hoorde ik inderdaad ook al een zacht hik geluidje. vet lief.

Dus het is waarschijnlijk wel een hik maar dan zonder geluid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .