Ga naar inhoud

Guus is ziek


Reza

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik zit met een klomp in mijn maag.... Voor ik verder ga als eerst; ja ik ga zo direct de dierenarts bellen, zijn nog dicht...kijk de tijd weg.

Guus is ziek, hij wil niks, doet niks en kruipt in een hoekje weg met zijn ogen dicht....kan uiteraard niks aan hem zien, liggen gewone keutels in hok, geen rare dingen.. Bloem is bloednerveus, ze zit naast hem en springt af en toe van links naar rechts.... Ik heb er een heel slecht gevoel bij....dan moet ik vandaag ook nog weg voor een crematie wat een BUT maandag

Maar mijn Guusje is echt zo stilletjes.... Tips voor nu of laten en zsm naar de da?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel huilen als ik naar hem kijk... hoor net van mijn man dat hij gisteravond ( was werken) ook al niet op zijn brokken afkwam....met de spoedlijn gesproken, wachten tot eigen Da er is om 9. Anders moet ik naar Amsterdam en daar ben ik dan net zo laat als wanneer ik wacht, en heb niet zulke fijne ervaringen daar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is dood... ik ben er stuk van...er was echt helemaal niks meer aan te doen.. jongens ik zie het beeldscherm amper..

Er zat een massa in zijn maag, ze hoopten nog op gas, foto....een grote tumor was de arme stakker van binnen.... ik vindt het zo erg....en Bloem.... Moet ik haar Guus nog laten zien? Wat is slim...

Mij lieve lieve lieve moppie konijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .