Ga naar inhoud

bospeen


chico

Aanbevolen berichten

Had ik eigenlijk ook nog vraagje over, over die lijst dan bedoel ik...

- Moet je op bix inhouden als je ze groente geeft of alleen als je ze heel veel geeft?

- Ik zie wel beukenboom op de lijst staan maar mogen ze eigenlijk ook wilde beukennootjes en wilde kastanjes? Heb het hem nog niet gegeven hoor :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het loof kun je gewoon geven ja.

Bix moet je zoizo niet veel geven, gewoon afgemeten hoeveelheden. Ik weet niet hoeveel je nu geeft maar ongeveer 20-30 gram bix per kilo lichaamsgewicht is voldoende.

- nootjes en kastanjes zou ik ze niet zo snel geven, noten zijn namelijk heel erg vet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eveehet loof kun je gewoon geven ja.

Bix moet je zoizo niet veel geven, gewoon afgemeten hoeveelheden. Ik weet niet hoeveel je nu geeft maar ongeveer 20-30 gram bix per kilo lichaamsgewicht is voldoende.

- nootjes en kastanjes zou ik ze niet zo snel geven, noten zijn namelijk heel erg vet!

IK geef Floyd sowieso nooit meer bix dan hij mag. Maar hoeveel groente kan je zo'n vlaamse Reus nou vinden. Bijvoorbeeld andijvie, 2 bladeren, 3, 4...? Vorige konijnen waren dwergjes, dan ist anders natuurlijk :bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .