Ga naar inhoud

Wel pijnstillers geven?


CamilaXD

Aanbevolen berichten

Gisteren zijn mijn rammen gecastreerd en ze hebben daarna goed gekeuteld ook Stukje mango, wat hooi, brood , Halve wortel en een stukje brocolli op dus dat was wel goed toch? Ze hebben gister na de castratie daar pijnstillers gekregen en nu moet ik ze weer pijnstillers geven (nog 2 dagen erna ook) Maar ze hebben vanochtend ook goed gekeuteld, brokjes gegeten en ze huppelen er gewoon vrolijk bij dus zou ik die pijnstillers wel geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het bij een ram niet noodzakelijk om na castratie pijnstillers te geven. Als ze goed eten en keutelen, lijkt het me ook niet nodig. Aan de andere kant zou het kunnen dat ze juist door de pijnstilling zo goed eten en keutelen. Je zou het ze ook voor de zekerheid gewoon wel kunnen geven, volgens mij kan dat toch geen kwaad? Of zijn je rammen lastig te pakken? Je zou kunnen proberen om ze geen pijnstilling te geven en goed in de gaten houden hoe het gaat. Mocht je het idee krijgen dat het minder goed gaat met eten/keutelen of pijn hebben, zou je het alsnog kunnen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .