Ga naar inhoud

Lilly wordt vandaag gecastreerd


Cinderella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

In verband met haar hormonen en in verband met de grote kans op baarmoeder(hals)kanker, heb ik er voor gekozen om Lilly (mijn voedster) te laten castreren wat vandaag dus gaat gebeuren. Op de een of andere manier ben ik er best zenuwachtig voor terwijl met Bobo (ex-ram) alles goed was gegaan en hij vrij snel weer de oude was.

Het liep ook allemaal zo raar vanmorgen, misschien dat het me daarom niet lekker zit... Had me verslapen (was een uur te laat!) en de weg was afgezet waardoor ik anders moest rijden en ik had geen idee hoe. Eenmaal daar gekomen nam de dierenarts Lilly mee naar achter en mocht ik weer gaan (bij Bobo mocht ik mee lopen om gedag te zeggen). Ik had ook een zakje van haar eigen voer meegenomen maar die man zei; 'dat hoeft niet hoor. We hebben hier ook wel wat'. Ze gaan me bellen als ze wakker is...

Maar even een vraag, zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden als zij vanmiddag/ vanavond weer thuis komt? Ik wilde sowieso haar hok goed schoonmaken en hier en daar wat aanpassen. Ze heeft nu zo'n plastic verhoging in haar hokje waar ze graag op ligt, maar ik denk dat ik die er uit haal. Als ze er op springt of klimt, gaan de hechtingen misschien los? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten/ rekening mee moet houden?

Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .