Ga naar inhoud

zenuwachtig


ricksem

Aanbevolen berichten

ik word zenuwachtig van het rondjes renne om me voeten van me konijn het is niet dat ik het niet leuk vind haha weet iemand hoe je daar op kan reageren?, en ze gaat nu ook als het me voeten in de weg staan op me voeten krabben haha wel grappig maar voor het konijn vast niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat rondrennen om je voeten begint me de keel uit te hangen heb der al 3 keer geschopt terwijl ik heel goed op let en als ik bijvoorbeeld in de weg staat gaat ze me bijten in de schoen en krabben man ik kan niet eens normaal in de kamer lopen of het konijn zit al weer bij me voeten haha ook wel grappig maar niet altijd leuk maar misschien keer laten steriliseren maar zie hier al dat het ook niet helpt bij sommige

Link naar reactie
Delen op andere sites

sterilisatie/castratie is echt geen garantie dat dit gedrag stopt. Daarbij kan het zijn dat je konijn het een en ander aan nazorg nodig heeft en kost het veel geld, daar moet je wel rekening mee houden. Je konijn vraagt om aandacht, als ze een vriendje zou hebben zou ze dit niet meer zo bij jou doen, maar zich meer richten op haar vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .