Ga naar inhoud

tam maken


liesjelief

Aanbevolen berichten

hallo!!

ik heb een hele lieve konijn .. genaamt Flappie...

maar zie is niet echt tam...

als ik haar hok open doe dan springt ze er bijna uit..

en ik kan der niet even snal in het rennetje doen... misscien heeft iemand een tip.. of info voor me? of iets hoe je een rennetje kan maken aansluitent aan het hok ik zou hel heel leuk vinden als ze nog wat tammer kan worden .. wandt ze is heel schattig... ze is ong.. 3 a 4 maanden ik weet het niet precies..

alvast bedankt..

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dit had onder konijn algemeen gemoeten... Misschien dat een van de modjes het topic kan verplaatsen?

Probeer veel contact te maken met je konijn, ga bij het hok zitten als je het open doet bijvoorbeeld. Voer haar zo af en toe bijvoorbeeld wat uit je hand, kruiden, blaadje witlof of iets dergelijks.

Je konijntje kan nu heel druk zijn, maar dat komt omdat hij/zij tegen de pubertijd aan begint te lopen qua leeftijd, dat is dus vrij normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier eens de tip van caroline gekregen,

om lekker bij je konijn voor de kooi op de grond te gaan liggen

en gewoon te praten tegen je konijn ,zo zal hij aan je wennen en zeker na een tijd eens eens snuf komen doen.

hier heeft het geholpen maar wel ook veel tijd gekost

toen bumba hier binnen stond had ik hem een ren gekocht en deze om zijn kooi heen geplaatst ,en zo had hij ruimte genoeg ,en kon hij in en uit zijn kooi

hoe lang heb je je konijntje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .