Spring naar bijdragen
Gekkie

Dit zijn mijn hangoordwerg Peentje en ik!

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier.

Wilde graag op dit forum zitten, omdat ik sinds 1,5 maand een super lief konijntje in huis heb. Ik wil graag meer en meer leren en lezen over (andere) konijnen.

Vroeger kon ik nooit dieren hebben (owv een zwaar allergische vader..), maar woon al een tijd alleen, en heb er toch voor gekozen om nu een konijn te nemen.

Na veel wikken en wegen (kan mijn vader nog op bezoek komen, back-up plan gezocht mocht hij er niet tegen kunnen, dan zou mijn beestje naar mijn tante toe gaan. Zij is een dierenliefhebber), maar gelukkig heeft mijn vader geen last van de bezoekjes bij mij thuis!

"Peentje" is het geworden, een super schattig, pluizig hangoordwergje, nu 4 maanden oud.

Ze is super verwend.. :$ en daar geniet ze wel van denk ik. Het is echt m'n babytje :D haha.

Hier nog 2 foto's van mijn schatje, eerste foto is de allereerste dag dat ze bij me kwam, de laatste foto is de recentste foto van haar:

20130208_143321_zps62404bca.jpg

20130322_144501_zpsacb8b5ad.jpg

Peentje is in die 1,5 maand al ENORM hard veranderd qua koppie, gewicht en lengte! :D

Groetjes Marijke, en Peentje natuurlijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik zag de eerste foto ik dacht dat is toch echt geen hangoor, maar toen scrollde ik pas naar beneden, haha :mdr:

Wat een ontzettend scheetje is het, al die plukjes haar zijn zo leuk! :love:

Welkom op BB!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Haha ik zag de eerste foto ik dacht dat is toch echt geen hangoor, maar toen scrollde ik pas naar beneden, haha :mdr:

Wat een ontzettend scheetje is het, al die plukjes haar zijn zo leuk! :love:

Welkom op BB!!

Haha ja, toen was het écht nog een baby konijntje, oortjes moesten nog gaan hangen, onderhand hangen ze mooi naast haar koppie :D het is zooooo'n lieverdje. Ik ben nog steeds ontzettend verliefd op haar! haha

Het is een ontzettend pluizebeest, veel haar om te kammen, en vooral: veel klitten! :P

Thx!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom op BB.

Aaaaaaah gossie! Peentje, wat een dropje :love:

Welkom hier, veel lees en leer plezier ^^

Aaw die babyfoto is super! Lijkt wel alleen een pluizig hoofd zonder lijfje haha :P Welkom hier!

Dankjewel!!

Even een update over Peentje, ze is voor de eerste keer op de bank gesprongen gisteren, daar zat ze dan, zo fier als een gieter! Zal een foto posten vanmiddag, hoe ze dan op de bank zit te kijken naar me, dat is goud waard! :-D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom!

Heel erg mooi konijntje, ga je nog veel plezier aan hebben als je zo'n goede band hebt ;):)

Haha, ja super he, als ze iets nieuw ontdekken en dan staan ze daar te kijken van: baasje, baasje, kijk nu es wat ik kan!! :D :D Héérlijk!

Geniet van deze tijd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom!

Heel erg mooi konijntje, ga je nog veel plezier aan hebben als je zo'n goede band hebt ;):)

Haha, ja super he, als ze iets nieuw ontdekken en dan staan ze daar te kijken van: baasje, baasje, kijk nu es wat ik kan!! :D :D Héérlijk!

Geniet van deze tijd!

Ja ik heb best een goeie band met haar, ook omdat ze alleen is denk ik..

Ik ben haar ook veel dingen aan het leren, gisteren is het me gelukt om haar "staan" de te leren!! Dan gaat ze helemaal uitgestrekt op haar achterpoten staan! Knap he. Haha

Ik geniet met volle teugen van mn pluizebolletje! :-D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Och wat een mooie meid!

Trots straalt er idd vanaf!! :mdr:

Aaaach, wat een knapperd zeg!! ^^

Ooh heerlijk zeg! Wat een knap koppie!

Het is een schatje jaaa! :love:

Dankjewel voor de complimentjes! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Welkom op het forum, je hebt een leuk beestje!

Dankjewel!!

Even een update over Peentje, ze is voor de eerste keer op de bank gesprongen gisteren, daar zat ze dan, zo fier als een gieter! Zal een foto posten vanmiddag, hoe ze dan op de bank zit te kijken naar me, dat is goud waard! :-D

Leuke uitspraak! Die ken ik niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom op het forum, je hebt een leuk beestje!

Leuke uitspraak! Die ken ik niet.

Ja grappig he, dat is volgens mij iets typisch Belgisch, de Belgen onder ons zullen het wel kennen vermoed ik :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites