Ga naar inhoud

afstervende huid op Toendra's pootje na een giga bijtwonde...


mintaka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had gisteravond naar Inge gebeld voor nieuws, maar was op het antwoordapparaat terechtgekomen omdat ze pas bevallen is. Daarnet belde ze terug.

Het gaat heel erg goed met Toendra's pootje, ook bovenaan begint het er goed uit te zien. :happy: Ik ben super gelukkig :happy: En haar pootje zal waarschijnlijk dus gered worden.

Inge is nu begonnen met fysiotherapie-oefeningetjes om Toendra's spieren weer te verlengen, want door het niet gebruiken van het pootje zijn die aan de achterzijde verkort, waardoor ze als het ware op haar "vingerknokkels" zou gaan lopen...

Verder zei Inge dat Kathleen, de assistente, Toendra heel erg goed verzorgd heeft de afgelopen dagen en dat ik haar een grote bos bloemen moet kopen :)

Ik ben super blij!!!!! Binnenkort mag Toendra naar huis en dan gaan we om de 5 dagen naar Inge voor verzorging of zoiets, maar dat moeten we dan concreter afspreken... Toendra zit daar nu bijna een maand... Ik zal zo blij zijn als mijn meisje weer thuis is!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .