Ga naar inhoud

'knorren' tijdens eten


Ruthie

Aanbevolen berichten

De laatste week merk ik dat Stitch 'knort' tijdens het eten. Het is niet echt knorren, maar het heeft er veel van mee. Hij doet het vooral bij biks (HFST). Het is precies of hij zijn eten naar binnen schrokt, echt extreem gulzig. Hij eet soms 2 brokken tegelijk (als het zou kunnen meer maar dat lukt hem niet, valt er telkens terug uit) en ben bang dat hij zich eens zal verslikken. Of is hij niet de enige die dit doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier deden ze het vorige week ook, schrok ervan, maar daarna niet meer gehoord. Als je bang bent dat hij te gulzig eet kun je misschien proberen de biks in zo'n snackbal te geven. Krijgen ze hier ook, dan kunnen ze niet zo schrokken, omdat er steeds maar een klein beetje uit de bal valt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eigenlijk niet echt een voorstander van een snackbal :$. En het probleem is ook dat Roxy er ook nog is. Ze krijgen nu al grotendeels hun voedsel apart, maar met een snackbal zou ik ze echt van elkaar moeten scheiden zodat ze zeker geen van hem kan nemen. Ik kan me er dan evengoed naast zetten en 1 voor 1 de brokjes geven. Maar ik vind het raar dat hij ook dat geluid maakt tijdens het wassen :s. Bij het eten van groenten weer niet, enkel bij biks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .