Ga naar inhoud

Al liggend/slapend keutelen


Ruthie

Aanbevolen berichten

Zondag zag ik wat raars. Roxy had een bunnyflop gedaan en lag zowat half slapend neer. Ik was heel gefocust aan het kijken en plots zag ik wat haar bewegen bij haar poep. Ik vond dat een beetje vreemd en zei dit tegen mijn man. En toen ik terug keek zat er een keutel. Die bleef daar gewoon liggen tussen haar haren. En toen ze recht zat vielen ze gewoon neer op het tapijt.

Nu ligt ze hier terug naast mij, en weer zie ik keutels uit haar poep verschijnen.

Doen jullie nijnen dat ook terwijl ze slapen/liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog nooit gezien hoor! Als ze slapend zouden poepen hier dan zouden er ook keutels in het hok moeten liggen aangezien ze in het hok slapen. En dat hok is al minstens 2 maanden niks aan gebeurd behalve wat stro erbij, en daar ligt echt niet 1 keuteltje in.

Jouw konijnen poepen ook echt maar overal en wanneer het ze uitkomt hè!? Best vervelend gewoon eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog nooit gezien hoor! Als ze slapend zouden poepen hier dan zouden er ook keutels in het hok moeten liggen aangezien ze in het hok slapen. En dat hok is al minstens 2 maanden niks aan gebeurd behalve wat stro erbij, en daar ligt echt niet 1 keuteltje in.

Jouw konijnen poepen ook echt maar overal en wanneer het ze uitkomt hè!? Best vervelend gewoon eigenlijk.

Ja, inderdaad OVERAL! Stitch heeft eindelijk door hoe hij op het (mensen)toilet kan komen (met het deksel naar beneden natuurlijk). En ja hoor, ook daar. Gelukkig nog geen plasjes. Maar poepen doen ze overal, ook op de kartonnen dozen is een geliefkoosde plek. Kan echt niets bedenken waar nog nooit geen keutel heeft gelegen. Aha, op de tafel gelukkig nog niet. Maar anders echt o-ver-al. Zotte beestjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .