Deeskuh88 1825 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Hallo,Zoals sommigen misschien al in het cafe konden lezen, komen ik en mijn vriend er maar niet uit welke liedjes we moeten kiezen voor de trouwceremonie zelf... Of ja, eigenlijk moet ik aanstaande zeggen.. We hebben allebei een andere muzieksmaak en rustige liedjes over uit elkaar gaan/zijn en liefdesverdriet passen niet echt. Het ergste is dat we er 3 uit moeten zoeken. Eentje voor voor, eentje tijdens en eentje na. Lastig! Heeft iemand een tip/suggestie? Owja, mijn vriend zijn ouders zijn uit elkaar, maar de mijne nog bij elkaar en sinds kort 25 jaar getrouwd. Het leek ons wel leuk om hun liedje in elk geval als 1 van de opties te houden, daar we geen 'eigen' liedje hebben en zo toch een liedje met een romantische achtergrond. Dat nummer is overigens van Jennifer Rush. The power of love.Groetjes,Daisy Link naar bericht Delen op andere sites
kaatje-kim 148 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Mijn broer en zijn vrouw hebben het liedje All you need is love van The beatles laten draaien toen ze de zaal binnen kwamen gelopen.Je moet er maar net van houden natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Thanks voor je reactie. Zulke liedjes hoor je inderdaad veel. Net als:Westlife - You raise me upAdele - Make you feel my loveBette Midler - The roseNick en Simon - Samen éénPeter Maffay - DuWestlife - Flying without wingsMichael Buble - You & IMichael Buble - EverythingMichael Buble - Hold onTot nu toe allemaal afgevallen. Laatste liedje is het trouwliedje van een goede vriendin van me die in april trouwt. Daar wil ik dus zowiezo vanaf blijven! Wil ik wel speciaal voor hun bij de dj doorgeven om te draaien op het feest Link naar bericht Delen op andere sites
nalapuk 10 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Lastig als je zelf geen liedje hebt! Heb je ook geen band/zanger/zangeres die jullie beiden goed vinden/ waar je iets mee hebt? Link naar bericht Delen op andere sites
Noontjje 11 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Bij mijn binnenkomst aan de arm van mijn vader, had ik een liedje voor mij gekozen.Daddy's little angel.Bij de ringen speelde Simply the best van Tina Turner.Als afsluiting van de ceremonie, bij het verhandigd krijgen van he tt rouwboekje en daarna d'de kus hebben mijn man en ik gekozen voor:From this moment on van Shania Twain.Laatstgenoemd nummer is ook echt ons liedje geworden!Veel plezier met de voorbereidingen vande bruiloft. Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2013 (aangepast) @Noontje: dankjewel Laatste nummer ken ik niet, dat zoek ik nog ff op! Heb zelf geen weggeefmomentje, helaas. Trouwen ook niet in de kerk of op het gemeentehuis, maar in een museum. In een museum? Jep, museum De Wieger in Deurne Prachtige locatie met een trouw'zaaltje' in de openlucht. Ideaal bij goed weer, waar we 21 juni wel op gokken. Niet tussen de kunstwerken in elk geval. @Nalapuk: Tsja, waar houdt mijn vriend van.. Metallica, Basement Jaxx, Rammstein, Faithless.. En ik van Mika, Michael Buble, Jason Mraz, James Morrison, Bruno Mars.. Gezamenlijk Di-rect, Miss Montreal, VanVelzen, Alain Clark. Niet echt geschikt dus. Hoewel laatstgenoemde misschien ergens iets in zijn repertoire kan hebben. Meeste is toch wat meer up-tempo. Of met niet echt de meest geschikte teksten.. 19 maart 2013 aangepast door Deeskuh88 Link naar bericht Delen op andere sites
nalapuk 10 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Ik weet het!!Van Velzen - Too good to lose Link naar bericht Delen op andere sites
Ruthie 24 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Voor onze misviering van de trouw hadden we er 5 nodig. Dit waren ze:Aerosmith - Don't wanna miss a thingKiss - I was made for loving youGenesis - Follow you follow mePachelbel - Canon in D (elektrische gitaar)Phil Collins - On my way Link naar bericht Delen op andere sites
Ainariel 1690 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Bij binnenkomst hadden we een liedje van Lord of the Dance: Suil a ruin of My Wedding day (dat weet ik niet meer)Ik had er een van Nightwish: volgens mij Moondance (tijdens het tekenen van de aktes)Een van Tarja: Sing for me (toen we gefeliciteerd werden)Mijn zusje en haar man hadden bij binnenkomen: Then I saw her face, now I'm a believer (dat nr uit Shrek, geen idee wie dat is)Op het feestje heb ik gezongen en dat nummer was van Shania Twain: From this moment on. Dit is een echt bruiloftsnummer. Link naar bericht Delen op andere sites
LuckyCharley23 11 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Vind Alain Clark wel mooi "Hoe zeg ik jou" >http://youtu.be/qlBvp5FqYAc Link naar bericht Delen op andere sites
lianne 171 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 (aangepast) Elbow- One day like this>http://www.youtube.com/watch?v=hk2xaeXnxlMEn dan de versie met het BBCorkest 20 maart 2013 aangepast door lianne Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6508 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Volgens mij is er genoeg te vinden... maar wel lastig dat jullie smaken niet overeen komen! Moet het een rustig nummer zijn of juist niet? Wie weet zit hier iets tussen? Van de meeste nummers zijn ook veel verschillende versies van verschillende artiesten te vinden, dus wie weet. Uncheained melody- righteous brothersThe Monkees - Im a BelieverUB40- cant help falling in loveJohn Lennon - Stand by meMicheal Jackson - the way you make me feelSeal - love's devineElton John - Your songThe temptations - stand by meLion King - Can you feel the love tonightBrian Adams - EverythingEva Cassidy - SongbirdMn zus had michael buble - crazy love als nummer bij haar bruiloft. Link naar bericht Delen op andere sites
lady snuffie 13 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 >http://youtu.be/3JWTaaS7LdU Link naar bericht Delen op andere sites
lady snuffie 13 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 ik vind het wel een mooi liedje en de naam is ook veelbelovend voor na de bruiloft;) Link naar bericht Delen op andere sites
Ainariel 1690 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Even een tip: ik weet niet of je TLC kunt ontvangen, maar daar heb je een programma Four Weddings. Is vast wel op Youtube te vinden. Daar heb je 4 bruiden die elkaars bruiloft "raten". En daar komen een heleboel liedjes voorbij:Thank you for loving me (Bon Jovi). En ik hoorde nog een paar wat ik ff vergeten ben. Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2013 TLC? Die ken ik nog niet. Zal eens kijken of ik het kan ontvangen. De rest ook bedankt voor de tips! We zijn wel op zoek naar de wat rustigere nummers. Di-rect ofzo vinden we ook niet geheel gepast... Aan de andere kant hebben we ook niet heel veel met de 'cliche-nummers'. Het gaat dus nu echt puur om een gevoel bij nummers en dat maakt het zo lastig. De muzieksmaak van ons beiden ligt bij sommige liedjes wel bijeen en bij artiesten in het algemeen weer ver uit elkaar. Daarom moeten we kiezen op gevoel en dan heb je zoveel mogelijk nummers nodig.. Vandaar. Waardeer jullie tips zeer zeker! Heb ook al veel nummers op spotify opgezocht en opgeslagen onder mogelijkheden, wat mij al beviel. Nu nog kijken wat mijn vriend ervan vindt... Meer tips en suggesties blijven welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Laura1984 126 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Wij hadden (naast een aantal die al genoemd zijn) deze ook nog:Oleta Adams - Get hereLonestar - Amazed Link naar bericht Delen op andere sites
Zilo 10 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Bright eyes van watership down Link naar bericht Delen op andere sites
nalapuk 10 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Ik ben in ieder geval enorm benieuwd wat het uiteindelijk wordt! Link naar bericht Delen op andere sites
Nouck 24 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Ik vind love you more van Racoon nog steeds erg mooi! Iets van the script zou nog kunnen passen bij jullie muzieksmaak misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
Noontjje 11 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Ik ga je topic zeker ook in de gaten houden, benieuwd naar jullie uiteindelijke keuze! Hihi. Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Oh ja... Nouck! Das idd ook een fantastisch nummer, dat van Racoon. Die staat ook hoog op mijn verlanglijstje Vindt mijn vriend ook een goed nummer. Was die alweer vergeten. Dat wordt er ook een denk ik The Script is inderdaad ook goed, zal daar ook eens tussen kijken! Link naar bericht Delen op andere sites
Ainariel 1690 Geplaatst: 21 maart 2013 Delen Geplaatst: 21 maart 2013 Er bestaat ook een top 20, misschien vind je daar ook iets tussen? Er zitten gedeeltes bij van de songtekst. http://www.zankyou.nl/p/top-20-beste-leukste-meest-romantische-bruiloft-liedjes Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 21 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2013 Oh, bedankt! Zal ik daar in de pauze ook eens naar kijken Wat fijn dat jullie zo meedenken! Link naar bericht Delen op andere sites
Ainariel 1690 Geplaatst: 21 maart 2013 Delen Geplaatst: 21 maart 2013 Kan het me wel voorstellen hoor, ik heb zo'n beetje door je verhalen heen gelezen en ik heb eruit begrepen dat je echt alles van tevoren tot in de uiterste puntjes voor elkaar wilt hebben en aangezien er hier een aantal getrouwd zijn of gaan trouwen, beseffen we wat voor werk er wel niet aan kan zitten. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten