Ga naar inhoud

Wat vind jullie konijn het lekkerst


Bunnylover500

Aanbevolen berichten

Ochja, zo ken ik ook wat paarden die alleen maar wilhelmina pepermuntjes eten. Andere merken spugen ze echt uit.. verwende beesten :D

Ontopic: mijn konijntjes zijn gek op worteldrops, gedroogd fruit en kruiden (nog geen soort gevonden wat ze niet eten..)

Maar volgens mij zijn worteldrops slecht voor je konijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hier doen ze ook een moord voor bosvruchtendrops. Ooit een pakje van gekregen, is nu nog niet op. Ze krijgen het alleen als ze bv bij de dierenarts geweest zijn (voor iets anders dan hun buikjes natuurlijk ;) ) of als Wilma een knipbeurt gehad heeft. Ze breken er echt de tent voor af, de fabrikanten van die troep weten wel wat konijntjes lekker vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hier doen ze ook een moord voor bosvruchtendrops. Ooit een pakje van gekregen, is nu nog niet op. Ze krijgen het alleen als ze bv bij de dierenarts geweest zijn (voor iets anders dan hun buikjes natuurlijk ;) ) of als Wilma een knipbeurt gehad heeft. Ze breken er echt de tent voor af, de fabrikanten van die troep weten wel wat konijntjes lekker vinden!

Ja, precies! Heb een keer als 'proefdoosje' een mix gehad van allerlei smaken. Boeit die van mij echt niet hoor, welke smaak eraan vast zit! Ze breken dan ook hier zowat de ren af en als ze loslopen dansen ze alle kanten op voor mijn voeten. De gekste capriolen halen ze uit om erbij te komen. En waarvoor? Een suikerbommetje. Als mijn konijntjes niet eten en ze weigeren zelfs die dingen, dan is er echt iets mis! Ideaal als testje dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide nijntjes hier verkiezen brocolli en appel boven alles, tot nu toe.

Ze zijn er nog maar net en nog niet veel kunnen uittesten. Maar appel valt in de categorie beloningseten, vinden ze heerlijk :D

Maar ik heb gemerkt dat Blacky een appel laat liggen voor...Chips! Helaas mag ie dat niet eten van mij.

Van de week roken mijn handen nog naar chips en hij wilde de appel niet, mijn vingers met chips daarentegen, vond hij heerlijk.

Geen geschikt snoepje anders, dus sorry Blacky, hou het maar op je appeltje hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn inrichting :sarcastic:

Dagelijks andijvie en wortel, cuni complete wortel snoepjes * niet goed, ik weet het *

Af en toe een druifje, paar hapjes van mijn klokhuis, en s'ochtends vaak een mini stukje korst van mijn brood.

Wortel zit heel veel suiker in kan je beter niet dagelijks doen

In brood zit ook te veel koolhydraten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .