Ga naar inhoud

Mijn konijnen hebben al 4 dagen niet gedroken


AngelIsa

Aanbevolen berichten

Hooii

Ik heb 2 vragen! Ik heb zondag een rammetje opgehaald uit de opvang! Ze zitten nu buiten! Maar ze hebben nog niks gedronken al 4 dagen niet! Maar ze eten wel gwn veel! En me 2de vraag is : Mijn rammetje is nog wel bang maar dat is niet erg alleen als hij ze kop omlaag doet gaan ze haren mee omhoog is dat erg?

Ik hoop dat jij weten wat het is want ik maak me een beetje zorgen!

Alvast Heel Erg Bedankt!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een hele simpele verklaring: drinken ze uit een flesje of een bakje? Mijn konijnen uit de opvang dronken daar uit een bakje en wilden hier dus ook niet uit een flesje drinken, daarom drinken ze sinds ze bij mij zijn ook uit een bakje. Als je dus een flesje hebt hangen, probeer eens een bakje en andersom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn zie ik ook heel weinig drinken (ben hiervoor cavias gewend die dronken heel geregeld en dan was de fles na een dag ook echt leger) ben het toen ook op gaan zoeken maar ze halen ook al veel vocht uit groenten..ik let er nu meer op of ze goed plast en keutels normaal zijn.. Verder geef ik af en toe een beetje sinaasappelsap verdunt met water en dan drinkt ze wel, maarja dat is dan weer meer "snoepen" natuurlijk omdat ze het dan gewoon lekker vind..

En inderdaad zoals gezegd misschien niet gewend aan een flesje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .